اخبار

بازدید شهردار محترم صحنه از شبکه بهداشت صحنه

بازدید شهردار محترم صحنه از شبکه بهداشت صحنه
روز شنبه 8 آذر ، جناب آقای مهندس اسدی شهردار محترم صحنه بدنبال بازدید قبلی در معیت فرماندار محترم شهرستان که در ادامه نشست و گفتگو و تقاضای مساعدت ریاست شبکه بهداشت و درمان انجام گرفت در محل شبکه حضور یافتند

روز شنبه 8 آذر ، جناب آقای مهندس اسدی شهردار محترم صحنه بدنبال بازدید قبلی در معیت فرماندار محترم شهرستان که در ادامه نشست و گفتگو و تقاضای مساعدت ریاست شبکه بهداشت و درمان انجام گرفت در محل شبکه حضور یافته و پس از بازدید محوطه مجتمع مسکونی متخصصسن و وضعیت محوطه مجتمع دستور مساعدت در زمینه آغاز عملیات بهسازی محوطه این مجموعه را صادر نمودند.

دکتر پاکزاد ضمن تشکر از حسن نظر و همکاری مجموعه شهری و شهرداری صحنه اظهار داشت: "حقیقتا در تمامی دنیا نقش شهرداری ها بسیار بزرگتر از آنچیزیست که در مملکت ما شاهد هستیم، فی الواقع شهردار ناظر بر حسن جریان زندگی شهروندان و همراه و یاور آنان است". وی افزود جذب نیروهای متخصص به شهر زیبای صحنه موجب رونق بخشیدن به زندگی و آرامش خاطر شهروندان است و ما برای جلب رضایت همکاران متخصص نیاز به یاری شهرداری و سایر مقامات ذیمدخل داریم. فی الواقع در جوار هدف اصلی خود که اعطای سلامت است ، قصد داریم موجب رونق نام و اعتبار صحنه بشویم که در حال حاضر میهمان مردم خونگرمش هستیم و بی شک حضور افراد متخصص بر اعتبار شهر می افزاید.

وی ادامه داد دست همه عزیزان و از جمله شهردار محترم را که برای حمایت از ارتقای سلامت بسوی ما آمده است صمیمانه میفشاریم .

...

۸ آذر ۱۳۹۳ ۲۳:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید