اخبار

بزودی: آغاز مرحله آخر ساخت بیمارستان معاون

بزودی: آغاز مرحله آخر ساخت بیمارستان معاون
سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه از آغاز مرحل آخر ساخت بیمارستان معاون صحنه خبر داد. دکتر پیمان پاکزاد عنوان نمود: با پیگیریهای ریاست دانشگاه علوم پزشکی که همراهی نماینده محترم مردم صحنه جناب حجت الاسلام و المسلمین احمدی و فرماندار این شهر ، آقای دکتر عباس آبادی را در کنار خود داشتند...

سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه از آغاز مرحل آخر ساخت بیمارستان معاون صحنه خبر داد. دکتر پیمان پاکزاد عنوان نمود: با پیگیریهای ریاست دانشگاه علوم پزشکی که همراهی نماینده محترم مردم صحنه جناب حجت الاسلام و المسلمین احمدی و فرماندار این شهر ، آقای دکتر عباس آبادی را در کنار خود داشتند مبلغی در حدود 60 میلیارد ریال بودجه جهت اتمام عملیات ساختمانی و بهمین میزان نیز بودجه تجهیز بیمارستان جذب شده است که برای تخصیص این مبالغ بدون اغراق یک کار و صرف وقت  شبانه روزی صورت گرفته است.وی گفت: پیمانکاران پروژه مشخص و انشالله در روزهای آتی استارت کار زده خواهد شد.

دکتر پاکزاد افزود: من صمیمانه از همه دست اندرکاران و بخصوص شخص آقای دکتر کریم که شهر صحنه را همواره مورد نظر داشته اند تشکر خاص نموده و قدردانی مردم خوب و خونگرم صحنه را به ایشان تقدیم میکنم.

سرپرست شبکه ادامه داد: طی مذاکره با ریاست دانشگاه نظارت مستمر بر حسن اجرای امور ساخت به شبکه بهداشت و درمان صحنه محول شده و ما تمام جهد و کوشش خود را بعمل میاوریم تا امانت دار خوبی برای مردم صحنه باشیم و در همین راستا از ریاست دانشگاه تقاضا نموده ایم که بیمارستان جدید را با توجه به پتانسیلهای بالای منطقه و اقلیم زیبا و دلنشین و مردم بسیار با محبت و مهمان نواز، بعنوان یک بیمارستان بین المللی و سانتر توریسم پزشکی لحاظ نمایند.

وی افزود برای نیل بدین منظور از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و یقین داریم که با پشتیبانی آقای احمدی نماینده محترم و آگاه و فرماندار فهیم صحنه میتوانیم اولین بیمارستان مجری استانداردهای IPD باشیم.

۱۴ آذر ۱۳۹۳ ۲۲:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید