اخبار

با دستور استاندار، مکان برگزاری کلاسهای مرکز آموزش دهان و دندان صحنه تعیین شد

با دستور استاندار، مکان برگزاری کلاسهای مرکز آموزش دهان و دندان صحنه تعیین شد
با دستور مهندس رضایی استاندار کرمانشاه و موافقت مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان صحنه، مکان یکی از کانونهای فرهنگی که از قبل در اجاره دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود جهت راه اندازی مرکز آموزش بهداشتکار دهان و دندان تعیین شد.

دکتر پیمان پاکزاد ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت: در جلسه کمیته برنامه ریزی استان که با حضور استاندار و معاونین ایشان و مدیران ارشد استان برگزار شد. بازهم شاهد بثمر نشستن نتیجه "وحدت کلمه و رویه" بودیم. هماهنگی بین نماینده محترم جناب حاج شیخ وحید احمدی، فرماندار محترم و دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی به تثبیت وعده های نشست هیئت رئیسه دانشگاه در صحنه انجامید.

وی افزود این روز روز بسیار خوبی برای مردم صحنه بود چرا که این شهر چند گام به شعار " صحنه شهر علم و هنر" نزدیکتر شد و با حمایت جناب احمدی که نقش بسزایی در توجیه منطقی موضوع توسعه مراکز آموزش عالی داشتند، استاندار محترم بحث استقرار مرکز آموزش دهان و دندان و فیلد دندانپزشکی جامعه نگر در شهر صحنه را بستند و من بعنوان نماینده دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان صحنه و در عین حال نمک پرورده این مردم خوب، با قاطعیت اعلام میکنم که صحنه ایها ثمره خوبی ار از این نشست برداشت کردند که حصول آن بجز با همدلی و هماهنگی امکان پذیر نبود.

وی در خاتمه اعلام داشت که علیرقم عدم حضور ریاست دانشگاه ، ایشان یک جمع کاملا تخصصی و کارشناس را به این نشست اعزام نموده و مرتب بصورت آنلاین پیگیر موضوعات مطرح شده بودند که جا دارد از اینکه شهرستان صحنه را بدینگونه مورد امعان نظر قرار داده اند تشکر نماییم.

۲۵ دی ۱۳۹۳ ۲۳:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید