اخبار

جایگاه فوریتهای پزشکی صحنه در اندازه خدمات بزرگ آن نیست

جایگاه  فوریتهای پزشکی صحنه در اندازه خدمات بزرگ آن نیست
پایگاه فوریتهای پزشکی شهرستان صحنه مدتهاست که در یک بخش متروکه از ساختمان بیمارستان معاون صحنه مستقر گردیده و علیرقم سرویس دهی به مسیر بزرگراه کربلا و موارد شهری ، تا کنون با تغافل مواجهه بوده است.

پایگاه فوریتهای پزشکی شهرستان صحنه مدتهاست که در یک بخش متروکه از ساختمان بیمارستان معاون صحنه مستقر گردیده و علیرقم سرویس دهی به مسیر بزرگراه کربلا و موارد شهری ، تا کنون با تغافل مواجهه بوده است. بگونه ای که حتی تعداد پرسنل رسمی آن نیز کفاف میزان عملیات آنرا ندارد و آنچه تا کنون این پایگاه را عملیاتی نگه داشته است چیزی جز عشق و علاقه و روحیه ایثارگری عزیزان نبوده است.

دکتر پاکزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه چنین ادامه داد: روز گذشته مردم صحنه و مسئولین استان شاهد بودند که عملیات امداد هوایی با یک فروند هلیکوپتر در شهرستان صحنه برای اولین بار انجام شد. همین موضوع یک کار مهم در تاریخ فعالیت این پایگاه کوچک خواهد بود چرا که در مدتی کوتاه هماهنگی های بسیاری را صورت دادند تا جان یک شهروند سالخورده صحنه ای به خطر نیافتد. لذا من بعنوان فرد مسئول در برابر این جهادگران عرصه سلامت یعنی پرسنل فوریتهای پزشکی جز شرمساری چیزی را برای گفتن ندارم و تمام تلاش را برای ارتقأ این پایگاه بکار خواهم بست.

دکتر پاکزاد افزود: خوشبختانه دو نفر از بزرگان خیر شهر صحنه برای واگذاری قطعات زمین مورد نیاز ساخت این پایگاه اعلام آمادگی نموده اند که انشالله در پی اختصاص آن جهت ساخت پایگاه فوریتهای پزشکی صحنه و مرکز مدیریت بحران شرق استان در جوار هم هستیم.

۲۶ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید