اخبار

جلسه مدیریت بحران : صحنه و پروژه 100 شهر تاب آور

جلسه مدیریت بحران : صحنه و پروژه 100 شهر تاب آور
صبح ششم بهمن ماه جاری، جلسه کمیته مدیریت بحران بیمارستان معاون در محل دفتر مدیریت این مرکز برگزار شد.

در این جلسه دکتر پاکزاد ضمن بیان مووقعیت صحنه در فرماندهی و هدایت بحران شرق استان و اقدامات در حال انجام برای استقرار این موقعیت گفت: مدیریت بحران یعنی اینکه ما در هر لحظه برای بدترین اتفاقات آمادگی داشته باشیم. بدترین اتفاقات برای بسیاری از ما وقایعی مثل زلزله و آتش سوزی است ، اما امروز دنیا تعریف دیگری از بحران را دارد. بحران یا crisis  معنایی فراتر از اتفاقات ناخوشایند فیزکی داشته ، چالشهای اجتماعی و اقتصادی را هم امروزه در این واژه میگنجانند.

دکتر پاکزاد افزود انشالله در بحث استقرار مدیریت منطقه ای بحران سعی خواهیم کرد که با بهره گیری از دانش کارشناسی یک زمینه درست را طراحی کنیم بطوریکه بتوانیم به توکل بخدا شاید "صحنه" را در پروژه جهانی "صد شهر تاب آور" که یک رویکرد جهانی به مدیریت بحران است، عضو کنیم. در این برنامه شهرهایی که برای بحرانها نقشه راه دارند و طبق عرایض بنده برای هر شرایط بدی آمادگی دارند عضو خواهند شد و ما نیز چنین آرزویی را داریم.

در ادامه تیم مدیریت بحران بیمارستان به بررسی دستورالعملها و شرایط و کاستیهای موجود پرداخته و مقرر گردید تا طی چند مانور داخلی به ارزیابی و تمرین شرایط بحرانی پرداخته شود.

۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید