اخبار

صحنه:میزبان سفره سالم

صحنه:میزبان سفره سالم
مراسم سفره سالم در مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 صحنه برگزار شد

سفره سالم. صحنه

پنجشنبه نهم بهمن ماه، گردهمایی رابطین بهداشت مرکز شماره دو شهر صحنه با عنوان "سفره سالم" برگزار شد. که در این گردهمایی بانوان صحنه ای دست پخت خانگی خود را عرضه نمودند. در ابتدای این مراسم دکتر مهدوی مسئول مرکز ضمن خوش آمدگویی به حضار و  میهمانان به شرح سابقه فعالیت در مرکز مذکور پرداخت و در ادامه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه نیز ضمن تشکر از فعالیت بانوان صحنه ای گفت: وزارت بهداشت علاوه بر کادر تخصصی و اداری خود از سرمایه های انسانی عظیمی بهر ه مند است که با افزایش مشارکت و دخیل نمودن این عزیزان میتواند کارهای بزرگی را بمنصه ظهور برساند.

دکتر پاکزاد گفت: رابطین بهداشت مراکز بهداشتی و درمانی بانوان فهیم و با ارزشی هستند که همراه و یاور سیستم بهداشتی بوده و هستند و بخصوص شهرستان صحنه باید از بابت چنین زنانی با این همت بلند بخود ببالد و ما امیدواریم با همراهی آنان بتوانیم بر عادات تغذیه ای سالم و گسترش آنها تاکید کرده و آنها را رواج دهیم و امروز با دیدن شما یقین پیدا کردم که ما میتوانیم در صحنه اینکار را انجام دهیم .

دکتر پاکزاد افزود امیدوارم که با کمک شما بتوانیم در اسفند ماه جشنواره غذا را در صحنه راه بیاندازیم و آنرا به یک جشنواره و مسابقه تبدیل کنیم.

۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید