اخبار

آغاز بکار گروه جهادی تخصصی شبکه صحنه: پیشکشی در آستانه سالگرد انقلاب

آغاز بکار گروه جهادی تخصصی شبکه صحنه: پیشکشی در آستانه سالگرد انقلاب
در آستانه سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی، صبح امروز نخستین گروه جهادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه که با الگوبرداری از گروههای جهادی ولی امر تشکیل گردیده، با حضور در دورترین روستای تحت پوشش ، با امکانات کامل بهداشتی و درمانی به ویزیت بیماران روستای کوری زاغه پرداخت

صبح امروز تیم جهادی شبکه بهداشت شهرستان صحنه مشتمل بر متخصص اطفال ، دو نفر پزشک عمومی، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشتکار دهان و دندان ، کارشناس تغذیه و دارویار بوسیله 4 دستگاه خودرو به روستای کوری زاغه از توابع مرکز کندوله رفتند و با استقرار در مدرسه روستا به ویزیت مشغول شدند. گفتنیست که خدمات بهداشت دهان و دندان و ویزیت تغذیه و تحویل دارو بصورت رایگان انجام شد. همچنین تیم بهداشت محیط بمنظور مبارزه با کک اقدام به سمپاشی محیطهای آلوده کردند. شایان توجه اینکه در همین حال یک گروه پزشکی با گردش در روستا به ویزیت در منزل نیز اقدام نمود.

دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت: از دو ماه پیش با الگوبرداری از فعالیت گروههای جهادی ولی امر ، اقدام به برنامه ریزی برای ارائه خدمات در دهه فجر را داشتیم و بهمین دلیل بعنوان یک رسالت در ده روز گذشته در پی هماهنگی و تهیه اقلام لازم بودیم و امروز با سرافرازی اعلام میدارم که ما نیز جزیی از حرکت جهادی ولی امر هستیم و از امروز اعلام میکنیم که هر ماه دو بار این تیم به دورترین نقاط رفته و به یک جریان عملیاتی را به مردم خوب و زجر کشیده عرضه خواهد نمود. دکنر پاکزاد افزود هدف ما رضایت عزیزانمان در دورترین مناطق است و امیدواریم که مقام معظم رهبری تیم کوچک اما پرتلاش ما را در زمره جهادگران تحت امر ولی امر بپذیرند.

در حاشیه این حرکت جهادی:

* مردم کوری زاغه که از حضور تیم کامل تخصصی و خدماتی بوجد آمده بودند با تجمع در محل استقرار تیم پزشکی بهداشتی مراتب سپاسگذاری خود را با دعا و ذبح قربانی اعلام نمودند.

*بخشدار دینور و فرمانده انتظامی که از حضور تیم جهادی در منطقه باخبر شده بودند به همراهی با گروه جهادی آمدند.

*

گزارشات متعاقبا ارسال خواهد شد.






۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۵:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید