اخبار

حضور فعال شبکه بهداشت صحنه در جشن گلریزان کودکان سرطانی

حضور فعال شبکه بهداشت صحنه در جشن گلریزان کودکان سرطانی
شب 21 بهمن ماه، هتل پارسیان کرمانشاه میزبان ستارگان فوتبال جام جهانی 98 و از جمله علی دایی و خداد عزیزی بود. شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه نیز از جمله مدعوین این جشن بود و مبلغ 20 میلیون ریال نیز از سوی سرپرست شبکه به کودکان سرطانی استان کرمانشاه تقدیم شد.

موسسه خیریه مهر آئینان مهر، بعنوان اولین انجمن مردم نهاد خیریه استان کرمانشاه در امر حمایت از کودکان سرطانی از سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر هزینه درمان سیصد کودک بیمار را در تعهد خود دارد. شب گذشته ، مطابق سالیان گذشته این موسسه میزبان خیرین کرمانشاهی بود و در هتل پارسیان کرمانشاه مراسمی با حضور بزرگان فوتبال برگزار شد که شبکه بهداشت و درمان صحنه نیز در زمره مدعوین این گلریزان قرار داشت. دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه در بخشی از مراسم بعنوان یکی از بنیانگذارن این موسسه در پاسخ به درخواست مجری برنامه جهت بیان تاریخچه موسسه با قرائت یک متن و قطعه ادبی شرح چگونگی فعالیت مهر آئینان مهر را ارائه نمود.

همچنین صبح 22 بهمن ماه ، مصادف با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آقایان علی دایی و خداد عزیزی با حضور در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی به عیادت کودکان بستری پرداختند که وظیف تصویر برداری از مراسم را شبکه بهداشت و درمان صحنه متقبل گردید.

دکتر پاکزاد در گفتگویی اعلام داشت: بعنوان یک شهروند همواره اینگونه فعالیتها را از منظر صالحات باقیات نگریسته و در عین حال از سمت و سوی کار اداری نیز بعنوان یک خادم عرصه بهداشت و درمان افتخار میکنم که بعنوان نماینده مردم و پرسنل شبکه بهداشت در امور خیر نیز جلودار هستیم و د ر این ارتباط آمادگی داریم تا نسبت به جلب و هدایت فعالیتهای مردمی هر نوع کمکی را انجام دهیم چرا که شعار ما این کلام معصوم است که" حوائج مردم نعمات الهی هستند که بر ما آورده میشوند" و در این مورد خاص اجر و صواب مترتب بر آن بی حد است.

۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ۱۶:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید