اخبار

جلسه دفتر مطالعات اعتیاد با جمعی از پزشکان صحنه

جلسه دفتر مطالعات اعتیاد با جمعی از پزشکان صحنه
صبح امروز اولین جلسه هم اندیشی در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد با حضور تعدادی از پزشکان بخش دولتی و خصوصی شهر صحنه برگزار شد.

سمیه جعفری کارشناس ارشد روانشناسی و مسئول دفتر مطالعات اعتیاد شبکه بهداشت و درمان صحنه گفت: این دفتر که یک بخش نوپا در ساختار شبکه بهداشت و درمان شهرستان میباشد با هدف ایجاد همگرایی در این حوزه و هدایت افکار و تمرکز بر معظل اعتیاد راه اندازی شده و در اولین برنامه با دعوت از کارشناسان حوزه درمان اقدام به بحث و گفتگو در این حیطه نمودیم .

دکتر پاکزاد سرپرست شبکه نیز گفت: ما در حال تدوین یک نقشه راه در حوزه اعتیاد استان هستیم و تلاش داریم تا الزامات بومی و منطقه ای را در این تدوین لحاظ کنیم.

وی افزود : بیشک چالش اعتیاد یک مسئولیت بزرگ است که ورود به آن نیازمند بهر برداری از همه افکار و اندیشه هاست و ما امروز در نخستین نشست و در محیط صمیمی با همکارانمان به گفتگو نشستیم و امیدواریم خروجی این نشست و جلسات بعدی ما ، حداقل انجام چند مطالعه و تحقیق در حیطه مطالعات اغتیاد باشد.

دکتر پاکزاد ادامه داد نفس گرد هم آمدن افراد صاحب نظر به تنهایی یک اتفاق مبارک است و یقین داریم که از دل این همدلیها نتایج خوبی به بار خواهد آمد. وی گفت: هم اکنون تغییر الگوی مصرف در حال وارد کردن زیانهای بسیار به جامعه ما و نظام درمانیست ، از همین روی استدعای من از همکاران این است تا در جلسات آتی که تلاش ما بر برگزاری ماهانه دو جلسه است، همکاران مطالب و دست آوردهای علمی و یا حتی آمار و مشاهدات خود از رصد مواد جدید و تغییراتی را که حس میکنند در این نشست به سمع دیگران برسانند.

۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ۲۰:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید