اخبار

با همراهی بسیج جامعه پزشکی: چهارمین دور ویزیتهای جهادی انجام شد

با همراهی بسیج جامعه پزشکی: چهارمین دور ویزیتهای جهادی انجام شد
صبح امروز 5 خرداد 94، چهارمین برنامه ویزیت تخصصی و واکسیناسیون اطفال گروه جهادی ولی امر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه با همکاری بسیج جامعه پزشکی انجام ششد.

دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت:  امروز صبح دور چهارم برنامه گروه جهادی ولی امر شیکه صحنه، مرکب از پزشکان متخصص و عمومی ، مامایی، بهداشت محیط و واکسیناسیون به منطقه امروله و محل اسکان عشایر کوچ رو ایل زووله اعزام شد و به مداوای بیماران و ارائه داروی رایگان و نیز واکسیناسیون تمام کودکان مشمول برنامه واکسیناسیون کشوری مشغول شد.

دکتر پاکزاد اعلام داشت این حرکت جهادی را بامید رضایت ولی امر مسلمین آغاز کرده ایم و انشالله تعالی تناوب آنرا سرعت خواهیم داد. مضافا اینکه بسیج جامعه پزشکی نیز در این دور حامی این حرکت بود و بهمین خاطر صواب و دعای خیر امروز را ما به  همه شهدای خرمشهر عزیز تقدیم میکنیم.

دکتر پاکزاد افزود: جا دارد که از سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان صحنه نیز تشکر کنیم، چرا که ایشان با توجه به صعب العبور بودن منطقه و در اختیار نداشتن خودرو مناسبریال وسیله نقلیه اداره منابع طبیعی را در اختیار بسیجیان ما قرار دادند و بگونه ای حامی این کار خیر بودند.

"زارش تصویری و تکمیلی متعاقبا ازسال خواهد شد.

۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید