اخبار

امکانات ما در خدمت مبلغین ماه مبارک رمضان و با هدف تبیین دستورات بهداشتی دین خواهد بود.

امکانات ما در خدمت مبلغین ماه مبارک رمضان و با هدف تبیین دستورات بهداشتی دین خواهد بود.
در پی تفاهم ما بین شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه و سازمان تبلیغات اسلامی امکان اسکان مبلغین اعزامی در ایام ماه مبارک رمضان فراهم شد.

مهندس مسلم گلچهره گفت: بدنبال مذاکرات انجام شده فی مابین ریاست شبکه بهداشت و حجت الاسلام سید سامعی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در کلیه مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت، امکان اسکان مبلغین و طلاب اعزامی را در ایام ماه مبارک در اختیار آنان قرار میدهد و بهمین منظور طی نشستی با سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی هماهنگی های نهایی در این خصوص انجام شد.

وی افزود ما با هدف کمک گرفتن از وعاظ و مبلغین در راستای تبیین و تبلیغ نکات بهداشتی که مورد تاکید شرع مبین بوده و خود موجب ارتقأ سطح بهداشتی میشود امکاناتمان را در اختیار عزیزان قرار میدهیم.

دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه نیز گفت: برای ما جای بسی افتخار است که بتوانیم از این توان عظیم و تاثیر گذار در جهت رسیدن به اهداف بهداشتی کمک بگیریم و این کار را بصورت هدفمند برای اولین بار در کشور بجد پیگیر هستیم که همراهی ما با روحانیون جوان میتواند موجب تحول در حوزه سلامت شود.

وی افزود انشالله در نشست هماهنگی با عزیزان روحانی موارد مورد نظر و بخصوص معظلات بهداشتی نظیر اعتیاد را مورد بحث قرار خواهیم داد تا بتوانیم از این حضور مبارک در این ماه کریم نهایت استفاده را ببریم.

دکتر پاکزاد اضافه کرد ما بحث وحدت حوزه و دانشگاه را از محدوده نظری به حیطه عملیاتی وارد کرده ایم و اعتقاد داریم کاری را که انجام داده ایم میتواند نتایج بسیار خوبی را در بر داشته باشد و آرزو داریم این حرکت در همه کشور دنبال شود.

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید