اخبار

گرامیداشت روز پزشک با حضور سرپرست شبکه صحنه

گرامیداشت روز پزشک با حضور سرپرست شبکه صحنه
در این جلسه پزشکان با بیان مشکلات و موانع موجود خواستار برطرف شدن معایب طرح نظارت مبتنی بر عملکرد توشط مسئولین ذیربط شدند.

در ادمه  دکتر بهرام آبادی متخصص جراح عمومی با اعلام رضایت از خدمات و امکاناتی که توسط شبکه بهداشت ودرمان در اختیار متخصصین مقیم در شهرستان قرار گرفته است خواستار اانعکاس مشکلات طرحهای ارائه شده از سوی وزارتخانه در حین عملیاتی شدن گردید.

دکتر هوشنگ بهاری ضمن تبریک روز پزشک  به جامعه پزشکی و تشکر از زحمات وزیر محترم بهداشت ودرمان جهت ارائه و اجرای طرح تحول سلامت گفت: سعی ما برآن است تا با برنامه ریزی و بکارگیری کارشناسان قوی موجود در شبکه میزان بهروری را افزایش داده وبه سمت رفع موانع باقی مانده ،جهت ارائه خدمت به مردیم شریف شهرستان صحنه باشیم.

147

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان در ادامه افزود: این نشستها باعث می شود مشکلات و معایب موجود در برنامه های کشوری و استانی در هنگام عملیاتی شدن  توسط پزشکان  به مدیران انتقال داده شود و ما نیز سعی  بر آن داریم ضمن تلاش برای دعوت ریاست محترم دانشگاه  مسائل مطرح شده در این جلسات را انعکاس دهیم .

دکتر بهاری در ادامه خواستار ثبت دقیق سامانه "سپاس" توسط مسئولین و پزشکان بیمارستان شد.

در پایان با اهداء لوح سپاس و هدایای از پزشکان تقدیر بعمل آمد ،گفتنی است سرپرست شبکه صحنه با ارسال لوح سپاس و هدایای از کلیه پزشکان شاغل در بخشهای مختلف شبکه تقدیر بعمل آورد.
روز پزشک

۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید