اخبار

سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه بر لزوم اصلاح جریمه های متخلفین حوزه مواد غذایی تاکید کرد

سرپرست شبکه بهداشت  و درمان صحنه بر لزوم اصلاح  جریمه های متخلفین حوزه  مواد غذایی تاکید کرد
دکتر فرشاد نیا و مهندس فرجاد از کارشناسان حوزه مواد غذایی سازمان غذا و دارو علوم پزشکی کرمانشاه از شبکه صحنه بازدید و با سرپرست شبکه دیدار نمودند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه در این دیدار گفت : با توجه به اینکه غذا و دارو دو مقوله پرسود هستند احتمال ورود افرد سود جو به این حوزه زیاد است لذا حساسیت ویژه کارشناسان سازمان غذا و دارو جهت تامین امنیت غذایی جامعه  در بازرسیها مورد نیاز است .


بازدید کارشناسان معاونت دارو وغذا از شبکه صحنه   

دکتر هوشنگ بهاری افزود : برخی از قوانین بازدارنده وضع  شده در حوزه غذا مربوط به سنوات گذشته است که کارکرد خود را از دست داده اند لذا نیاز به بازنگری در  این قوانین جهت  تامین امنیت غذایی جامعه احساس می شود.

دکتر فرشاد نیا نیز در این دیدار گفت : بازرسی و نظارت بر مواد غذایی در دو سطح تولید و عرضه مواد غذایی به صورت مستمرانجام می گیرد که در سطح تولید کارشناسان سازمان دارو و غذا  بازرسین شبکه های بهداشت و درمان تابعه را همراهی میکنند و در سطح عرضه بازرسین مستقر در شبکه های بهداشت شهرستان ها کار نظارتی را انجام می دهند.


بازدید کارشناسان معاونت دارو وغذا از شبکه صحنه

وی در ادامه اظهار کرد  : طبق ماده 11 مواد خوراکی ،آشامیدنی ، آرایشی  و بهداشتی لازم است بر روی مواد غذایی برچسب مشخصات مواد غذایی درج شود  و در صورت عدم وجود برچسب مشخصات بر روی مواد غذایی  این گونه مواد اجازه توزیع در سطح بازار را ندارند .

فرشاد نیا برچسب مشخصات را شامل زمان تولید وانقضاء ، شماره پروانه ساخت ، آدرس و وزن عنوان نمود .

  بازدید کارشناسان دارو و غذا از شبکه  بهداشت و درمان صحنه 


بازدید کارشناسان معاونت دارو وغذا از شبکه بهداشت و درمان صحنه

 

 

۶ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید