اخبار

دکتر کریم خطاب به دانشجویان : دانشجو باید نمونه یک الگوی موفق برای جامعه باشد

دکتر کریم  خطاب به دانشجویان : دانشجو باید نمونه یک الگوی موفق برای جامعه باشد
ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جمع اساتید و دانشجویان جدید الورود علوم پزشکی در شهرستان صحنه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید گفت : هدف اصلی ما این است که هر کدام از دانشجویان الگویی بسیار موفق برای جامعه باشند.

 

دکتر حسین کریم با اشاره به اینکه رکن اصلی دانشگاه دانشجو است و دانشگاه دارای قداست می باشد افزود : ظاهر ،رفتار و گفتار یک دانشجو الگویی برای سایر افراد جامعه است لذا در هیچ جای دنیا به دانشجو اجازه نمی دهند با هر نوع ظاهری وارد دانشگاه شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه از دانشجویان انتظاراتی دارد اظهار کرد  : انتظار بزرگ و اصلی ما از شما دانشجویان این است که تلاش کنید در جهت توسعه ایران اسلامی نقش بزرگی را ایفا نمائید تا به جایگاه واقعی خود در دنیا دست یابیم .

دکتر کریم گفت : احساس مسئولیت ، مشارکت اجتماعی ، داشتن غرور ملی ،مثبت اندیشی و ایجاد محیطی پر نشاط از دیگر مواردی است که دانشگاه از شما اتنظار دارد. 

قائم مقام وزیر بهداشت در استان گفت : بر مبنای شعار WHO  "جهانی فکر کردن و منطقه ای عمل نمودن" ما موظف به تولید فکر و کسب مهارت در کنار کسب دانش هستیم لذا افکار بلند داشته باشید و برای دستیابی به این افکار برنامه ریزی کوتاه مدت کنید.

وی با برشمردن اصول موفقیت گفت :توکل به خدا وند متعال بزرگترین سرمایه هر انسانی جهت پیشبرد اهداف زندگی است لذا مهمترین اصل موفقیت اعتماد و اتکال به خداوند می باشد.

این عضو هیئت علمی  افزود : انگیزه و تلاش برای رسیدن به اهداف زندگی از اصول مهم موفقیت است و  بدون تلاش و اراده موفقیت حاصل نخواهد شد.

کریم با اشاره به اینکه شناختن  وظایف در هر مرحله از زندگی از اصول  مهم موفقیت است اظهار نمود: حرکت به سمت کسب دانش  ،دانش پژوهی و  جستجو گری متفاوت از دانش آموزی است  بنابراین نوع تفکر شما از امروز باید متفاوت و انتقادی باشد تا بتوانید اصول علمی را به چالش بکشید.

مدیریت زمان یکی دیگر از اصول موفقیت بود که ریاست علوم پزشکی کرمانشاه بر آن تاکید نمود و گفت : زمان از نعمات بزرگ خداوند است و با توجه به سرعت رشد علمی در دنیا ما زمانی برای هدر دادن نداریم.

مهارت خوب زندگی کردن ،کار تیمی  و سازماندهی ، تک بعدی نبودن ،پاکی و صداقت ازمواردی بود که دکتر کریم جهت دستیابی به موفقیت در  پایان به آنها اشاره کرد.

 

 

 

 

 

۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید