اخبار

دکتر امیری : طرح سلامت دهان و دندان مدارس ابتدایی تا پایان دی ماه ادامه دارد

دکتر امیری : طرح سلامت دهان و دندان مدارس ابتدایی تا پایان دی ماه ادامه دارد
کارشناس مسئول دندانپزشکی مرکز بهداشت صحنه گفت: اجرای طرح سلامت دهان و دندان در میان دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهرستان آغاز شده است.

دکتر فائزه امیری در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان صحنه با اعلام این خبر افزود :این خدمات شامل آموزش بهداشت ،وارنیش فلوراید ، ویزیت ، فلوراید تراپی ، فیشورسیلانت می باشد .

وی گفت : طبق تفاهم نامه بین دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان این خدمات جهت دانش آموزان 6 تا 12 سال،مدارس  ابتدایی اجرا  می شود.

دکتر امیری در ادامه گفت : در این طرح طی ماههای مرداد و  شهریور  1150 کودک پیش دبستانی در پایگاههای سنجش ،خدمات دندانپزشکی را دریافت نموده اند.

کارشناس مسئول دندانپزشکی مرکز بهداشت صحنه افزود : تاکنون 1500نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی  دختر و پسر در نواحی شهر و روستا توسط دندانپزشکان شبکه بهداشت ودرمان صحنه از این خدمات استفاده نموده اند.

وی با اعلام اینکه 5 تیم  شامل  دندانپزشکان شاغل در شبکه بهداشت ودرمان صحنه به همراه یک کاردان بهداشت دهان ودندان با مراجعه به مدارس ابتدایی شهری و روستایی این خدمات را به  دانش آموزان ارائه می دهند افزود : طبق برنامه ریزیهای انجام شده این طرح تا پایان دی ماه سال جاری ادامه دارد و کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی از این خدمات بهره مند خواهند شد.


دهان و دندان 

  دهان و دندان  

دهان و دندان

۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید