اخبار

مدیر آموزشگاه بهورزی صحنه :کارگاه آموزشی پیشگیری از سوانح وحوادث و احیاء پایه کودکان تشکیل شد

مدیر آموزشگاه بهورزی صحنه :کارگاه آموزشی پیشگیری از سوانح وحوادث و احیاء پایه کودکان تشکیل شد
فرحناز دژآگاه با اعلام این خبر اظهار داشت :صدمات دوران کودکی رابطه نزدیکی با محرومیت اجتماعی دارند بنابراین بالا بردن سطح آگاهی کارکنان شاغل در شبکه بهداشت ودرمان بویژه بهورزان در جهت آگاه نمودن جامعه از اهمییت بالایی برخوردار است .

مدیر آموزشگاه بهورزی مرکز بهداشت صحنه با اشاره به اینکه تاکنون چهار کارگاه آموزشی پیشگیری از سوانح و حوادث کودکان و احیاء پایه برگزار شده است گفت : در این کارگاه آموزشی که به مدت دو روز به طول انجامید جنبه های مختلف حوادث و سوانحی که ممکن است برای کودکان  ایجاد شود توسط کارشناسان محترم واحدهای مختلف مرکز بهداشت آموزش داده شد.

وی در ادامه  عنوان داشت : گروه هدف این کارگاه بهورزان  و کارشناسان مراکز بهداشتی درمانی  ،کارشناسان برنامه مراقبت اطفال و مربیان مراکز آموزش بهورزی  بودند .

مدیر آموزشگاه بهورزی افزود : با توجه به اینکه اهم سوانح ایجاد شده برای کودکان شامل  مسمومیت و خفگی ، غرق شدگی ،سوختگی،سقوط از ارتفاع  و حوادث ترافیکی می باشد به گروههای هدف حاضر در جلسات آموزشی راههای امداد و نجات آموزش داده شد.

دژآگاه در پایان از کارشناس کودکان ، بهداشت مدارس ،آموزش بهداشت و فوریتهای پزشکی که در برگزاری این کارگاه همکاری نموده اند تشکر نمود. 

شس 

  ییش

تا

۲۸ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید