اخبار

دکتر بهاری : دو باب خانه بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه افتتاح شد

دکتر بهاری : دو باب خانه بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه افتتاح شد
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان صحنه: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی صبح امروز با حضور مسئولان ادارات شهرستان صحنه و جمعی از مردم روستاهای عمارت و علی گرزان علیا دو باب خانه بهداشت افتتاح گردید.

دکتر هوشنگ بهاری  در این مراسم با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و ضمن خوشامدگویی به مسئولان و مردم این روستا گفت : این دو پروژه عمرانی در زمینی به مساحت 172متر مربع احداث شده است که اعتبار صرف شده در آن  معادل 1676565359 ریال بوده است .

دکتر بهاری در ادامه افزود : اعتبار این دو پروژه که به صورت مشترک با کمیته امداد حضرت امام (ره) احداث شده اند به صورت 50درصد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،30درصد توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) و 20درصد نیز از سوی استانداری تامین اعتبار شده است .

وی اظهار داشت :این دو خانه بهداشت که مجموعا" دارای 4 روستا می باشد با هدف ارائه خدمات بهداشتی درمانی به جمعیتی حدود 1388 نفر و  363 خانوار احداث شده است.

گفتنی است خانه بهداشت شاپور آباد از توابع مرکز بهداشتی درمانی موئینه نیز فردا با حضور مسئولان و اهالی منطقه افتتاح خواهد شد.

 
ت  

غا  

یبل  

نت  

خانه

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید