اخبار

قیچی افتتاح بر روبان خانه بهداشت شاپور آباد سلامت را به اهالی این روستا هدیه نمود

قیچی افتتاح بر روبان خانه بهداشت شاپور آباد سلامت را به اهالی این روستا هدیه نمود
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان صحنه گفت : به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور مسئولان ادارات بخش دینور شهرستان صحنه و جمعی از مردم روستای شاپور آباد از توابع مرکز بهداشتی درمانی موئینه خانه بهداشت این روستا افتتاح گردید.

دکتر هوشنگ بهاری در این مراسم با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و ضمن خوشامدگویی به مسئولان و مردم این روستا گفت : این پروژه عمرانی در زمینی به مساحت 76 متر مربع احداث شده است که اعتبار صرف شده در آن  معادل 740807950ریال بوده است .

دکتر بهاری در ادامه افزود : اعتبار این دو پروژه که به صورت مشترک با کمیته امداد حضرت امام (ره) احداث شده اند به صورت 50درصد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،30درصد توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) و مشارکتهای خیرین سلامت به همراه 20درصد از سوی استانداری تامین شده است .

وی اظهار داشت :این  خانه بهداشت که  مجموعا"اهالی 5 روستا را تحت پوشش قرار می دهد با هدف ارائه خدمات بهداشتی درمانی به جمعیتی حدود 601 نفر و  149 خانوار احداث شده است.

بخشدار دینور نیز در آئین افتتاح این خانه بهداشت با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر از کلیه عواملی که در احداث این خانه بهداشت سهیم بوده اند  تقدیر نمود .

مهندس مصطفی رجبی همچنین با اشاره به این که بخشی از هزینه های احداث این پروژه توسط خیرین سلامت  تامین شده است ،با تقدیر از این اقدام  خداپسندانه اظهار امیدواری نمود این گونه اقدامات همچنان ادامه داشته باشد.

 
ظطز   

  زظ   

 
یسش  

 یس    

 

سیی 

 

یب 

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید