اخبار

دکتر فیضی بر درخواست مقام معظم رهبری از جوانان در سه مقوله ورزش ،تحصیل و تهذیب تاکید نمود

دکتر فیضی  بر درخواست مقام معظم رهبری از  جوانان در سه مقوله  ورزش ،تحصیل و تهذیب  تاکید نمود
در آستانه هفته مشاغل و مقارن با هفته سلامت مدیریت دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه کبری (س ) از دکتر لطف الله فیضی متخصص توانمند قلب و عروق ییمارستان دکتر معاون صحنه دعوت نمود تا جهت آشنایی دانش آموزان با مشاغل گروه پزشکی و پرستاری و نحوه آمادگی برای ورود به این رشته ها آموزشهای لازم را ارائه نماید.

دکتر لطف الله فیضی با حضور در جمع معلمین و دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه کبری (س ) از  لزوم توجه به سلامت جسمانی ، روحی و بهره گیری حداکثری از پارک ها ، فضاهای تفریحی و نیز ارایه خدمات مشاوره ای و روان پزشکی در بیمارستان دکتر معاون صحنه تاکید نمود .
وی در در ادامه این مراسم به درخواست مهم و با ارزش مقام معظم رهبری از جوانان مبنی بر لزوم اهمیت به سه مقوله ورزش ،تحصیل و تهذیب تاکید نمود و افزود : برشمردن اصول سه گانه‌ی «تحصیل، تهذیب و ورزش» از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان وظیفه‌ی اصلی جوانان ، یکی دیگر از نشانه‌های اهمیت مقوله‌ی خودسازی به‌ویژه برای دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی و دانش آموزی  است .

دکتر فیضی در خصوص اهمیت غلبه و پیشگیری از دیابت نیز نکاتی را به دانش آموزان یادآور شد و گفت : یکی از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) به جوانان  ورزش کردن است که  از مهمترین راههای پیشگیری از انواع بیماری ها از جمله دیابت ، داشتن فعالیت بدنی و ورزش است.

در این  مراسم که عمدتا" به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد به لزوم توسعه مطالعات علمی و مذهبی توسط دانش آموزان و نیز استفاده مناسب از فضای مجازی تاکید و در پایان جوایزی به دانش آموزان برگزیده اهدا گردید.

 


     د   
 
  d

  د

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید