اخبار

ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : بیمارستان دکتر معاون صحنه کمتر از یک ماه دیگر افتتاح می شود.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : بیمارستان دکتر معاون صحنه کمتر از یک ماه دیگر افتتاح می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشستی که روز دوشنبه مورخ 95/9/29 در محل فرمانداری شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان صحنه و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد عنوان کردند : عملیات ساخت بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه رو به اتمام است و تا کمتر از یک ماه دیگر این بیمارستان افتتاح می شود.
       
 
        دکتر حسین کریم ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز دوشنبه مورخ 95/9/29  در نشست ویژه بررسی وضعیت بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان در فرمانداری افزود: پروژه بیمارستان دکتر معاون سال ها بر زمین مانده بود و پس از بانک جهانی اعتبار و ردیف بودجه ای برای ادامه روند ساخت بیمارستان در اختیار نبود که با تلاش زیاد از منابع مختلف تامین شد.
وی گفت: بیمارستان متاسفانه 32 تختخوابی بود که نمی دانم به چه دلیل چنین تصمیمی گرفته شده بود، چون اصلاً جوابگوی شهرستان نبود بنابراین تصمیم گرفتیم آن را به 64 تخت ارتقاء دهیم که کار بسیار دشواری بود.
وی اظهار کرد: پس از هفت سال کندی ساخت بیمارستان، در یک سال و نیم گذشته کارها به سرعت پیش رفت و حالا بیمارستانی را که تحویل می دهیم درست و اساسی و در خور مردم این شهرستان است.
دکتر کریم گفت: من از مردم شهرستان صحنه برای تاخیر در آغاز به کار بیمارستان عذرخواهی می کنم که دلیل عمده آن مشکلاتی بود که از قبل برای این بیمارستان مانده بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه یادآور شد که پس از انجام تعدادی از کارهای جزیی، کمتر از یک ماه آینده بیمارستان دکتر معاون صحنه آماده افتتاح خواهد شد و به زودی برای راه اندازی تجهیزات چهارگانه در بیمارستان باید اقدام شود.
وی افزود: راه اندازی این پروژه بزرگ نتیجه همکاری مشترک و موثر استان، شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.
وی اظهار کرد: همزمان با ساخت بیمارستان کار تامین تجهیزات را شروع کردیم و بیمارستان در حال تجهیز است.
وی همچنین گفت: ساخت کلینیک بیمارستان صحنه در کنار بیمارستان هم در حال اجراست که خدمت بسیار خوبی برای ویزیت مردم ارائه می نماید.

دکترکریم2

۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید