اخبار

همایش توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به صورت یک روزه در شهرستان صحنه برگزار می شود

همایش توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به صورت یک روزه در شهرستان صحنه برگزار می شود
در جلسه ای که به منظور هماهنگی و برنامه ریزی همایش توجیهی دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه با حضور مدیران فرهنگی دانشکده ها و مسئولین معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد، زمان و برنامه های اجرایی این همایش مشخص شد.

در جلسه روز سه شنبه (9 مهرماه) که با حضور روسای دانشکده ها، مدیران فرهنگی دانشکده ها، مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی و تعدادی از کارشناسان این حوزه برگزار شد، زمان و برنامه های اجرایی این همایش مشخص شد.

این همایش در روز چهارشنبه 18 مهر ماه و به صورت یک روزه در مجتمع فرهنگی، تفریحی امام حسن مجتبی(ع) واقع در چهارباغ شهرستان صحنه بر گزار می شود.

از جمله برنامه های این همایش می توان به برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، نمایش تئاتر خیابانی، سخنرانی با موضوعات انگیزه و خلاقیت، کارگاه تخصصی روسای دانشکده ها با دانشجویان و ... اشاره کرد.

 ساعت حرکت  سرویس ها از درب خوابگاه های دانشجویی و درب ساختمان شماره دو راس ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 18 مهرماه می باشد، همچنین حضور تمامی دانشجویان جدید الورود در این همایش الزامی می باشد.

دانشجویانی که موفق به دریافت دعوتنامه خود نشده اند، می توانند حداکثر تا 16 مهر به اداره امور قرهنگی و فوق برنامه واقع در ساختمان شماره دو دانشگاه عبوم پزشکی مراجعه کنند.

۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۲۳:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید