اخبار

دکتر پاکزاد: "نوید سلامت" هر ماه به مردم صحنه هدیه میشود

دکتر پاکزاد: "نوید سلامت" هر ماه به مردم صحنه هدیه میشود
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه طی گفتگویی اعلام داشت: با جذب متخصصین در رشته های متنوع نحوه ارائه خدمان درمانی در صحنه دگرگون خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه اعلام داشت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و توابع آن در تلاشند که نوع ارائه خدمات درمانی به مردم عزیز استان کرمانشاه ، خدماتی شایسته و در شأن مردم عزیز استان باشد. وص افزود: در همین راستا تلاش ما در شهرستان صحنه اعاده وضعیت خدمات رسانی بیمارستان معاون است که روزگاری دومین بیمارستان مدرن استان کرمانشاه بود و متاسفانه در گذر زمان این مرکز که جدا بنوعی میراث فرهنگی شهر صحنه است به محاق رفت.

وی افزود با حمایتهای ریاست دانشگاه جناب آقای دکتر حسین کریم، امروز ما پزشکان متخصص طب داخلی، متخصص قلب و عروق، جراح عمومی، متخصص اطفال و رادیولوژی را در شهرستان صحنه و در مجموعه درمانی داریم و انشالله بزودی کلینیک تخصصی بیمارستان را نیز راه اندازی خواهیم کرد.

پاکزاد افزود: طی 10 روز گذشته مقادیری تجهیزات پزشکی بارزش 180 میلیون تومان جهت بیمارستان خریداری و بزودی نصب خواهد شد. همچنین یکدستگاه اکوکاردیوگراف نیر تا دو ماه آینده بکار گرفته میشود که البته برای رفاه عزیزان درصدد هستیم تا با کمک ریاست دانشگاه یکدستگاه اکوکاردیوگراف را بطور امانی در صحنه مستقر کنیم.

دکتر پاکزاد اعلام نمود: امیدوارم که در سایه عنایات الهی و حمایتهای ریاست دانشگاه و نیز تلاش پرسنل خدوم شبکه بهداشت بتوانیم هر ماه یک هدیه را تحت عنوان "نوید سلامت" تقدیم شهر و مردم صحنه کنیم.

۴ آذر ۱۳۹۳ ۱۹:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید