اخبار

از روشهای پرهیزمدار و ایمان مدار درمان اعتیاد با تمام توان حمایت میکنیم.

از روشهای پرهیزمدار و ایمان مدار درمان اعتیاد با تمام توان حمایت میکنیم.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه اعلام کرد محل برگزاری جلسات انجمن معتادان گمنام در بیمارستان معاون صحنه روز شنبه هفته آینده افتتاح میشود.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه اعلام کرد محل برگزاری جلسات انجمن معتادان گمنام در بیمارستان معاون صحنه آماده بهره برداریست.

بدنبال نشست اعضای این انجمن با مسئولین شبکه بهداشت و درمان و توافق صورت گرفته، این شبکه مراتب اعلام آمادگی خود را برای تامین مکان برگزاری جلسات انجمن معتادان گمنان اعلام داشته و در شهر صحنه و نیز روستای کندوله و موئینه ، مکانهایی را معرفی نمود که مکان جلسه شهری در بیمارستان معاون پس از تعمیر و رنگ آمیزی و تجهیز روز شنبه هفته آینده ششم دی ماه تحویل این انجمن و افتتاح خواهد شد.

سرپرست شبکه صحنه نیز طی گفتگویی اعلام داشت:ما در زمینه درمان بیماری اعتیاد از روشهای پرهیزمدار و ایمان مدار درمان با تمام توان حمایت میکنیم.

دکتر پاکزاد گفت: عملکرد انجمن معتادان گمنام بسیار درخشان است و از آنجا که جنبه های روحانی و ایمانی خفته را در نهاد انسان بیمار از اعتیاد بیدار میکند ، بازگشت بزندگی را به ایشان ارزانی میکند . بعلاوه اینکه نبود گردش مالی و شیوه های کسب درآمد مرسوم در این گروه ، اثباتی بر پاک دستی امور آنهاست.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه درپی ایجاد یک الگوی مردم نهاد در درمان اعتیاد است و در همین راستا اقدام به جذب کادرهای پرسنلی کارآزموده و آشنا با روشهای درمان نموده است و امیدواریم بتوانیم مرهمی بر آلام خانواده های آسیب دیده از بیماری مهیب اعتیاد بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مهمترین معظل در درمان اعتیاد را چه میدانید؟ گفت: تغییر الگوی مصرف و مد شدن مواد محرک مانند شیشه ، نظام درمان اعتیاد را با چالش سؤمصرف چند ماده ای روبرو کرده است و به بیان دیگر مصرف همزمان مواد مخدر و محرک ، امر درمان را با مشکل مواجهه کرده است چرا که ساختار درمانی ما ساز و کارش برای برخورد با مواد مخدر پی ریزی شده است. وی گفت البته این تنها مشکل ما نیست و کشوری مانند استرالیا هم با همین موضوع دست بگریبان است. علی ایحال با قاطعیت میگویم روش بکار گرفته شده در انجمن معتادان گمنام برای درمان اعتیاد به مواد محرک مانند شیشه میتواند کارآمد تر از هر داروی دیگری باشد.

۳۰ آذر ۱۳۹۳ ۱۸:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید