اخبار

جلسه پایش و ارزیابی عملکرد شبکه صحنه

جلسه پایش و ارزیابی عملکرد شبکه صحنه
روز چهارشنبه تیم ارزیابی عملکرد ستاد دانشگاه با حضور در دفتر ریاست شبکه ، روند ارزیابی عملکرد شبکه را آغاز نمودند.

دکتر پاکزاد ضمن استقبال از اینگونه ارزیابی ها عنوان داشت: ما از پایش کارکرد شبکه بهداشت و درمان صحنه استقبال میکنیم چرا که معتقدیم هر گونه نقد و ارزیابی درونی موجب مشخص شدن نقاط ضعف و مآلاً اصلاح بهره وری و کارایی ما خواهد شد. بنابراین امیدواریم این تیم بتواند موارد کاستی ما را بنحو اکمل شناسایی کرده و به ما تذکر بدهد.

وی گفت این تیم یکی از مهمترین مسئولیتها را بعهده دارد و با راستس آزمایی کارکرد و جریان امور میتواند ابزار کارآمدی برای مدیریتها باشد و ما در شبکه بهداشت و درمان صحنه بسیار خوشحالیم از اینکه مورد پایش قرارگرفته ایم ، چرا که هدف و آرزوی ما حرکت بسوی کمال و توفیق خدمتگزاریست. بی شک آشکار شدن نقاط ضعف و آسیب ما را در مسیر کمال قرار خواهد داد. وی افزود : البته تا حدودی به شناسایی نقاط ضعف موجودمان وقوف داریم و از این فرصت استفاده کرده و آنچه را که بدان اشراف پیدا کرده ایم به سمع عزیزان میرسانیم تا با انتقال آن به مسئولین رده بالاتر و ایجاد حسایت بتوانیم توجه بیشتری را به شبکه صحنه جلب و در حهت زدودن این کاستیها و ضعفها از توان مسئولین مافوق استفاده نماییم.

وی در خاتمه مشکلات عمده شبکه صحنه را مأمور شدن بدون ضابطه پرسنل شبکه و بیمارستان به سایر نقاط، عدم آموزش کافی و وافی در حوزه نیروی انسانی، کمبود نیروی خدماتی، فرسودگی سخت افزاری شبکه بخصوص در بعد فضاهای اداری و ساختمانی و عدم هزینه کرد بموقع بودجه ها و کندی عملکرد بخش مالی شبکه  دانست و اظهار امیدواری کرد  که در میان مدت بتوان نسبت به رفع مشکلات اقدام کرد.

۴ دی ۱۳۹۳ ۰۸:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید