اخبار

افتتاح مکان برگزاری جلسات NA در بیمارستان معاون

افتتاح مکان برگزاری جلسات NA در بیمارستان معاون
صبح امروز ششم دی ماه با حضور فرماندار ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان و شهردار صحنه، رئیس مرکز بهداشت و جمعی از کارشناسان مسئول، محل اختصاص یافته برای برگزاری جلسات انجمن معتادان گمنام در بیمارستان معاون صحنه افتتاح شد.

در این جلسه ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت شد و سپس رئیس شبکه بهداشت شهرستان ضمن خوش آمد گویی به حضار گفت: با وجود درمانهای متعدد دارویی و روشهای متنوع در درمان بیماری اعتیاد، امروزه مشخص شده که بازتوانی ذهن و روح و روان این بیماران نقش اساسی را در بازگشت به زندگی افراد گرفتار دارد و انجمن معتادان گمنان سالهاست که با تکیه بر ایمان مداری و پرهیز ، مسیر بازگشت بزندگی را برای گرفتاران روشن نموده است.

1n1-2

وی افزود هدف اصلی همه ما در برخورد با این معضل میبایست بازگردانیدن انسانها به فطرت اصلی و الهی خود باشد و در این راه انجمن معتادان گمنان فراتر از ما حرکت کرده است، بگونه ای که شخصا وقتی انسانهایی را میبینم که با روش این انجمن خو و خصلت انسانی والا را کسب نموده اند متعجب میمانم.

دکتر پاکزاد گفت: بعنوان یک کارشناس و درمانگر حوزه اعتیاد که سالهایی را در این زمینه کار نموده ام اعلام میدارم که شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برای گسترش جلسات این انجمن از هیچ کوششی فرو نخواهد گذاشت و بشخصه همراه با همکارانم از شرکت کنندگانه در جلسات باز انجمن و مبلغ آن خواهیم بود.

وی از حمایتهای دکتر حسین کریم ، ریاست دانشگاه نیز تشکر کرده و گفت: ایشان با آگاهی و بینش یک طبیب دردآشنا به مقوله سؤمصرف مواد نگریسته و با توجه به پشتیبانی ایشان بزودی طرحهای گسترده تری را به مردم خوب و عزیزمان پیشکش خواهیم کرد.

در ادامه دکتر عباس آبادی فرماندار شهرستان صحنه نیز طی سخنانی مراتب خرسندی خود را از گسترش جلسات درمانی مبتنی بر ایمان مداری و پرهیز مداری اعلام داشته و عنوان نمود که مجموعه فرمانداری نیز هر گونه حمایت معنوی را در راستای گسترش فعالیتهای درمانی این انجمن ارائه خواهد داد.

۶ دی ۱۳۹۳ ۱۶:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید