اخبار

دیدار ریاست شورای اسلامی شهر صحنه با رئیس شبکه

دیدار ریاست شورای اسلامی شهر صحنه با رئیس شبکه
رئیس شورای اسلامی شهر صحنه با حضور در دفتر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه مراتب تشکر و قدردانی مردم صحنه را از اقدامات صورت گرفته در جهت ارتقأ خدمات درمانی اعلام داشت.

جناب آقای منصوری ضمن اعلام خرسندی خود و اعضأ شورای اسلامی شهر اعلام داشت که با تمام توان از ابداعات و ارتقأ خدمات ارائه شده حمایت میکنیم و شورای شهر آماده هرگونه همکاری با ریاست شبکه بهداشت و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان صحنه میباشد.

دکتر پاکزاد نیز ضمن تشکر از حضور رئیس شورای شهر اعلام داشت: بیشک وفاق و همدلی و همراهی مدیران و مجموعه های تصمیم گیری شهری میتواند موجب شکوفایی یک شهر و رضایتمندی شهروندان شود. ما نیز باه پشتوانه این درک و شعور بالای در مدیران شهرستان صحنه و بالاخص حمایت شورای شهر قصد داریم گامهای توسعه و تحول را با قدرت بیشتری برداریم و امروز حضور حضرتعالی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه موجب قوت قلب بنده و مجموعه همکاران خدوم من است.

دکتر پاکزاد ادامه داد: ما برای جذب نیروهای متخصص به شهرستان صحنه نیازمند همراهی شما هستیم و استدعا داریم که بعنوان یاور ما در شهر صحنه ، شریک ما در جذب صالحات باقیات و اجر اخروی باشید.

در ادامه ریاست شورای اسلامی شهر صحنه همراه با کارشناسان شبکه بهداشت از مراحل اتمام کلینیک تخصصی بیمارستان معاون و اقدامات اصلاحی صورت گرفته بازدید نمودند.

۷ دی ۱۳۹۳ ۱۵:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید