اخبار

وضعیت هزینه کرد اعتبارات مطلوب نیست

وضعیت هزینه کرد اعتبارات مطلوب نیست
سرپرست شبکه صحنه در بازدید از مراکز روستای و شهری صحنه:
* بر اساس یک عرف علمی باید برای ساختمانها و کالاهای سرمایه ای مان 5 تا 7 درصد ارزششان را بابت تعمیر و نگهداری هزینه کنیم که متاسفانه با فقدان دور اندیشی و تفکر دچار فرسودگی زودهنگام و تخریب شدگی امکانات شده ایم.

* سرپرست شبکه، من بعد بر خرید تک تک لوازم خریداری شده نظارت مستقیم خواهد کرد تا از تهیه کالاهای بنجل و بی کیفیت که در حقیقت به فنا دادن منابع و ثروتهاست جلوگیری بعمل آید.

عصر روز دوشنبه 8 دیماه سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه از محل اسکان پزشکان شاغل در مرکز سمنگان و نیز مرکز شهری شماره 2 صحنه بازدید کرد.

دکتر پاکزاد در بازدید از مرکز سمنگان با دکتر محمدی و دکتر خراسانی به بررسی مشکلات موجود پرداخته و پس از دیدن مشکلات محل اسکان پزشکان شاغل گفت: متأسفانه علیرقم تخصیص بودجه مناسب برای تجهیز محل اقامت پزشکان ، شاهدیم که بدرستی از این منابع استفاده نشده و تجهیزات تهیه شده در شأن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اطبأ عزیز نیست. وی افزود تلاش میکنیم که ظرف کوتاه ترین مدت نسبت به تهیه لوازم مورد نیاز و تجهیز مکان و نیز بهسازی و استاندارد سازی درمانگاه سمنگان اقدام کنیم.

سپس در معیت همکاران نسبت به بازدید مرکز شماره دو صحنه اقدام شد.

سرپرست شبکه در این مرکز به استماع نظرات پزشکان شاغل پرداخته و اظهار داشتند که تلاش داریم تا شهرستان صحنه در عرصه خدمات بهداشتی و درمانی به جایگاهی در خور شأن و منزلت مردم خوبش برسد و بخاطر همه کاستی ها و کم کاریها مراتب شرمندگی و تأسف خود را اعلام داشته و بطور خاص پیگیر کمبودهایی هستم که بعضأ آنقدر ناچیز و کوچک هستند که فقدانشان را نمیتوان جز به بی توجهی اسناد داد.

دکتر پاکزاد گفت: متأسفانه گاهی خیال میکنیم با هزینه نکردن و داشتن مانده حساب کاری بزرگ کرده ایم در حالیکه وقتی مدیران ارشد و تخصیص دهندگان نظر به هزینه کرد مشخص یک منبع را دارند دیگر جای ان قلت و مانع تراشی باقی نمیماند. در خاتمه ایشان از دکتر مهدوی مسئول مرکز تقاضا کرد که شخصا پیگیر حل مشکلات از طریق شخص رئیس شبکه باشند.

۸ دی ۱۳۹۳ ۱۹:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید