اخبار

دست آوردهای نشست هیئت رئیسه دانشگاه برای شهرستان صحنه

دست آوردهای نشست هیئت رئیسه دانشگاه برای شهرستان صحنه
در پی برگزاری نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، دکتر پاکزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه طی گفتگویی اعلام داشت:
 دکتر پاکزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه طی گفتگویی اعلام داشت:

این جلسه برای شهرستان صحنه و مردم خوب این شهرستان جلسه ای پربار بود. این نشست سوای تمام منافع اداری و تکنیکی که در بر داشت، نشانی از وفاق و همدلی بود و ما خوشحالیم که بعنوان متولیان درمان و سلامت ، توانستیم حکمت را نیز به مجموعه خودمان بیافزایم.

دکتر پاکزاد گفت در نشست روز گذشته نه تنها دست اندرکاران و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان حضوری فعال داشتند، بلکه ما برای اولین بار شاهد همکاری و همدلی مردمی برای برگزاری این نشست بودیم و حضور پر رنگ معتمدین و بزرگان شهرستان ، شوراس اسلامی شهرستان و اصحاب فرهنگ و رسانه و قشرهای مختلف مردم صحنه نیز همیار ما برای برگزاری یک همایش همدلی و وفاق بود.

وی افزود: خوشحالیم که توانستیم یک انگیزش منطقه ای را ایجاد کنیم و مطالبات کلان و زیربنایی را در این نشست درخواست نمائیم و در این راستا وحدت کلمه و رویه بین ما، نماینده محترم مردم صحنه، فرماندار ، شورای شهر و معتمدان شهر باعث شد که بتوانیم موضوع تاسیس دانشکده علوم و فنون نوین ، دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی، استقرار مدیریت بحران شرق استان در صحنه و بسیاری از موارد دیگر تنها گوشه ای از ثمرات همدلی بین مردم و مسئولین است.

دکتر پاکزاد در خاتمه اشاره کرد که بزودی شرح مصوبات این نشست اعلام خواهد شد.

وی مراتب تشکر و قدر دانی مردم صحنه را از دکتر حسین کریم ریاست دانشگاه اعلام نمود.

۱۷ دی ۱۳۹۳ ۰۸:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید