اخبار

جشن غذای سالم مرکز شماره 1 صحنه + تصاویر

جشن غذای سالم مرکز شماره 1 صحنه + تصاویر
صبح امروز 18 بهمن ماه رابطین بهداشت و کارکنان مرکز بهداشت شماره یک صحنه همراه با جشن و سرور سالگرد انقلاب ، سفره دستپخت بانوان صحنه ای را به میهمانان خود عرضه نمودند.

بدنبال جشن و میهمانی غذای سالم که با شور و نشاط بانوان رابط بهداشت مرکز شماره دو شهری همراه بود، همزمان با ایام الله دهه فجر، رابطین بهداشت و کارکنان مرکز شماره یک شهری نیز اقدام به گستردن سفره رنگین از دستپخت خودشان نمودند.

 در ابتدای این ضیافت همدلانه  از رابطین بهداشت و دست اندرکاران این برنامه با اهدا جوایز تقدیر بعمل آمده و سپس سرپرست شبکه بهداشت شهرستان صحنه پس از تشکر از آقای دکتر اکرادی سرپرست مرکز بخاطر برگزاری این مراسم  گفت: جدای از سلامت و صحت مطبوخ خانگی و غذاهایی که توسط کدبانویان صحنه ای عرضه میشود، بسیار خوشحالیم که در ایم مبارک شاهد شور و نشاط عزیزان و بالاخص بانوان گرامی هستیم و امیدواریم بتوانیم با گسترش این قبیل حرکات اجتماعی به شور و نشاط جامعه بیافزایم.

دکتر پاکزاد افزود یکی از راههای ارتقأ سلامت روان افزایش مشارکتهای مفرح و هدفمند از این دست است، علاوه بر اینکه مشارکتهای مدنی بانوان بعنوان اس الاساس خانواده ، یعنی مادران و بدنبال آن افزایش روحیه این بخش از جامعه تاثیر مستقیمی بر روی نشاط خانواده خواهد داشت. در نهایت آرزو داریم که بتوانیم خواهرانمان را به سوی خودباوری رهنمون سازیم و به آنها بقبولانیم که میتوانند این دست فعالیتها را به فعالیت اقتصادی تبدیل کنند و همچنین تلاش ما بر این اساس است که بتوانیم جشن غذای  کوچکمان را به یک فستیوال منطقه ای تبدیل کنیم.




تصاویر


















 

۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۲۰:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید