اخبار

ارائه مدل ادغام خدمات پیشگیری و کاهش آسیب از سوی شبکه بهداشت و درمان صحنه

ارائه مدل ادغام خدمات پیشگیری و کاهش آسیب از سوی شبکه بهداشت و درمان صحنه
در حاشیه جلسه برقراری طرح تحول سلامت در مناطق حاشیه شهری که روز شنبه 12 اردیبهشت در محل معاونت بهداشتی برگزار شد. سرپرست شبکه صحنه پاورپوینت تهیه شده را به ریاست محترم دانشگاه ارائه نمودند.

در حاشیه جلسه برقراری طرح تحول سلامت در مناطق حاشیه شهری که روز شنبه 12 اردیبهشت در محل معاونت بهداشتی و با حضور روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای استان برگزار شد. سرپرست شبکه صحنه پاورپوینت تهیه شده را به ریاست محترم دانشگاه ارائه نمودند.

دکتر پاکزاد گفت: بر اساس دستور ریاست دانشگاه ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه با عنایت باینکه حقیر سابقه چندساله در خصوص مطالعات اعتیاد و فعالیت در این زمینه را دارم، مأموریت یافتیم تا نسبت به ارائه یک نقشه راه و مدل عملیاتی اقدام نماییم که روز گذشته خلاصه طرح بصورت اسلاید به ایشان ارائه شد و جناب آقای دکتر کریم ضمن اعلام رضایت ،خواهان همکاری و مشارکت همکاران و مسئولان مرتبط در معاونت بهداشتی دانشگاه  بمنظور اجرایی نمودن این مدل شدند.

دکتر پاکزاد افزود: متاسفانه علیرقم لزوم دیده شدن این معظل بهداشتی در نظام سلامت کشور که با داشتن یک فقزات قوی و شبکه میرگی آموزش و اجرای سیاستهای بهداشتی از روستا تا شهرهای عمده ، توان بسیار بالایی را در اختیار دارد، بعلت تغییرات متعدد در رده مدیریتی، تا کنون چنین اتفاق مهمی بمنصه ظهور نرسیده، فلذا جا دارد از امعان نظر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تشکر کنیم و امیدواریم که بتوانیم در این راستا حرکت شاخصی را از استان کرمانشاه آغاز کنیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید