اخبار

روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است

روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است
پزشکان ، پرسنل و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه همگام با امواج خروشان امت و در پاسخ به ندای رهیر عظیم اشان خود با صدور بیانه ای آمادگی خود را برای حضور در راهپممایی روز قدس اعلام کردند.

در ماه مبارک رمضان و در شب های پرفیض قدر و در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل و گمراهی گروه های افراطی می سوزد، رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین بویژه ساکنان نوار غزه را مورد حملات دمنشانه خود قرار داده است.

 

کشتار بی رحمانه کودکان زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم دردمنش صهیونیستی در ماه ضیافت الهی که از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی اش و از سوی دیگر با بی تفاوتی کشورهای اسلامی همراه گردیده است واقعیات تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته است.

 

طی چند وقت اخیر بار دیگر شاهد جنایات دحشتناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه بودیم که انعکاس و بازتاب بخشی از آن‌ در رسانه‌ها، قلب هر انسانی را مملو از درد و رنج می‌کند. اقدامات وحشیانه اسرائیل جنایتکار، تنها تجاوز به حقوق ملت فلسطین نیست، بلکه تجاوز به حقوق همه ملت‌ها و کشور هاست و مشاهده اجساد کودکان بی گناه کشته شده، عرق شرم بر جبین تمام کسانی باقی می‌گذارد که در برابر این جنایات سکوت پیشه کرده‌اند.

 

جامعه پزشکان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیتی در غزه، با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این جنایات، به مصداق حدیث نبوی و بر اساس وظیفه انسانی از تمامی مردم مسلمان ایران دعوت می کند بار دیگر با خلق حماسه‌ای عظیم و درخور شکوه و عظمت ایران و ایرانی، با حضور کم نظیر، مثال‌زدنی و آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس، این یادگار بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره)، مشت محکمی بر دهان نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان های مقدس امام راحل و آزادی قدس شریف تجدید میثاق کنند.

۱۸ تیر ۱۳۹۴ ۲۲:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید