اخبار

جشن روز بهورز برگزارشد/دکتر بهاری :بهورزان افتخار نظام سلامت هستند

جشن روز بهورز برگزارشد/دکتر بهاری :بهورزان افتخار نظام سلامت هستند
مراسم بزرگداشت روز بهورز با حضور مسئولین شبکه بهداشت ودرمان صحنه ،کارشناسان مرکز آموزش بهورزی علوم پزشکی کرمانشاه ،و بهورزان صبح امروز (سه شنبه ) برگزارشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه در این مراسم گفت: بهورزان پیش گامان عرصه بهداشت و درمان درراستای ارتقاء سلامت جامعه روستایی  هستند وارتقاء شاخصهای بهداشتی مدیون زحمات  بهورزان عزیز میباشد.

دکتر هوشنگ بهاری تصریح کرد: افتخار می کنیم که در مجموعه بهداشت و درمان پس از انقلاب اسلامی به همت همکاران بهورز شاخصهای بهداشتی از قبیل مراقبتهای مادر و کودک ،مراقبتهای زمان بارداری ،ریشه کنی بسیاری از بیماریها مانند فلج اطفال  و .... ارتقاء یافته است ،وباید گفت این زحمات  حقیقتا" ستودنی است .

                                                      
بهورز  

دکتر بهاری افزود: بحث سلامت بی انتهاست و اکنون به جایگاهی رسیده ایم که همکاران بهورز می توانند بهتر از گذشته باعث ارتقاء زندگی کیفی در جامعه روستایی  بشوند.

وی در پایان گفت :  زحمات بهورزان 49خانه بهداشت شهرستان قابل تقدیر است چرا که با خدمات ارزنده ای   که به جامعه روستایی  ارائه می دهند  برنامه های اصلی وزارت بهداشت را به نحو مطلوب در سطح روستاهای شهرستان به مرحله اجرا در می آورند.

در این مراسم همچنین رئیس مرکز بهداشت صحنه  ضمن تبریک روز بهورز گفت:به شغلی که انتخاب کرده اید و فرصتی که خداوند برای خدمت به خلق خدا در اختیارتان قرار داده است افتخار نمائید.

مهندس مسلم گلچهره در ادامه با بیان اینکه هرکدام از ما باید بدانیم چه مسئولیتی برعهده ما است افزود : سه اصل در حین کار باید برای ما مهم باشد اول رضایت خداوند و سپس رضایت مردم و در نهایت  رضایت خود ما از کاری که انجام میدهیم

                                            
بهورز   

وی گفت: عمر سود مند یک فرد 85 سال برآورد شده است که 25 درصد از عوامل اثر گذار بر سلامت این فرد در حوزه پزشکی ، 10درصد در حوزه ژنتیک و 65درصد در حوزه های محیطی ،اجتماعی ،اقتصادی و... قرار می گیرد  بنابراین همکاران بهورز با خدماتی که ارائه می دهندمیتوانند در این موارد  موثر واقع شوند.

گلچهره  در پایان گفت: با مشارکت دادن مردم  وتوانمند ساختن آنان می توان ازبیماریهای واگیر وغیر واگیر خشونت و  معضلات اجتماعی که گاهی ممکن است در جامعه مشاهده کنیم پیشگیری نمائیم .

 سپس  مراسم با اجرای شعر و مقاله  توسط بهورزان و اجرا ی موسیقی توسط هنرمند روشندل آقای احمدی ادامه یافت.


بهورز 

بهورز  

روزبهورز1

سپس با اهداء جوایز توسط  دکتر بهاری ،مهندس گلجهره ،مهندس خاکی ،آقای حیدریان و خانم مروتی از زحمات مریبان و بهورزان نمونه  تقدیر بعمل آمد.

بهورز  

بهورز  

روز بهورز  

در این مراسم همچنین از طرف سرپرست شبکه بهداشت ودرمان صحنه با اهداء لوح سپاس و هدایایی از زحمات کلیه بهورزان قدر دانی شد.


روزبهورز 

 

 

بهورز   

روز بهورز

 

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۴:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید