اخبار

مسئول فوریتهای پزشکی شبکه بهداشت ودرمان صحنه از آمادگی ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی خبر داد

مسئول فوریتهای پزشکی شبکه بهداشت ودرمان صحنه از آمادگی  ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی خبر داد
حامد خدایی مسئول فوریتهای پزشکی شبکه بهداشت ودرمان صحنه با اعلام این خبر گفت : افتخار همکاران ما بعنوان بخشی از مجموعه شبکه بهداشت ودرمان این است که برای دومین سال خادم زائرین اربعین حسینی هستیم .

حامد خدایی با اعلام اینکه دو پایگاه فوریتهای پزشکی  آماده ارائه خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی می باشند گفت :این پایگاهها شامل پایگاه فوریتهای پزشکی مستقر درصحنه و بخش دینور می یاشند .

وی خدماتی که به زائرین اربیعین حسینی ارائه می شود را شامل  معاینات اولیه ، خدمت رسانی در تصادفات احتمالی ، اعزام موارد مورد نیاز به مراکز درمانی  شهرستان یا استان  و انجام سایر اقدامات اورژانسی اعلام  کرد.

خدایی گفت : پایگاههای فوریتهای پزشکی به فاصله 30کیلومتر در طول مسیر زائرین عزیز می باشندلذا در صورت نیاز می توانند با شماره 115 مرکز فوریتهای پزشکی تماس داشته باشند و از خدمات آنها استفاده نمایند.

وی افزود : با توجه به حجم بالای  زائرین و ترافیک زیاد در ایام اربعین حسینی  جهت پیشگیری از سوانح وحو ادث جاده ای  رعایت سرعت و نکات ایمنی توسط رانندگان محترم بویژه وسایل نقلیه سنگین و اتوبوسها وجود دارد .

خدایی در پایان ضمن آرزوی سلامت  و قبولی زیارت برای زائرین زائرین اربعین حسینی از آنان درخواست نمود لباس گرم به همراه داشته باشند و برای جلوگیری ازمسمومیتهای غذایی از مکانهای که مورد تائید دستگاههای متولی برگزاری راهپیمائی با شکوه اربعین حسینی هستند استفاده کنند.

۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید