اخبار

فرماندار صحنه : تامین سلامت مردم با کار گروهی نتایج موثرتری دارد

فرماندار صحنه :  تامین سلامت مردم با کار گروهی نتایج موثرتری دارد
جهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان صحنه به ریاست دکتر عباس آبادی فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

دکتر شهریار  عباس آبادی در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت تامین سلامت جامعه  گفت : از آنجایی که ارائه خدمات و تامین سلامت مردم  به طور ذاتی بر عهده شبکه های  بهداشت و درمان است با این وجود تحقق این امر همکاری کلیه ادارات به ویژه اداراتی که به طور مستقیم می توانند بر سلامت مردم موثر باشند را می طلبد.

دکتر عباس آبادی با اشاره به اینکه با کار گروهی میتوان نتایج بهتری را بدست آورد ، جمع آوری عرضه  مرغ زنده در سطح شهر را نمونه یک کار گروهی موفق دانست و افزود : از اعضای  کار گروه  انتظار می رود با تصمیم مشترک و همکاری جمعی مشکلات و مسائل بهداشتی که سلامت مردم را مورد تهدید قرار میدهد مرتفع  نمایند.

فرماندار شهرستان صحنه با اشاره به اینکه کارگروه سلامت و امنیت غذایی ابزار اداری – اجرائی تامین سلامت جامعه می باشدگفت : در مقوله تامین سلامت مردم همه ما در پیشگاه خداوند  و مردم مسئول هستیم لذا با متخلفین حوزه سلامت باید به نحوه شایسته برخورد  نمود.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان صحنه در ادمه با اشاره به حضور  دهیاران در روستا ها گفت : از آنجائی که دهیاران عوامل اجرائی ما در روستاها می باشند با هماهنگی بخشداران محترم در جهت تامین سلامت مردم مناطق روستائی موظف به همکاری با شبکه بهداشت و درمان هستند .

دکتر عباس آبادی در پایان  گفت :در راستای تامین آب شرب سالم در مناطق روستائی از محل اعتبارات دهیاریها تاکنون چهار مخزن آب شرب در بخش دینور احداث شده است که تاثیر قابل توجهی در سلامت اهالی این مناطق داشته است .

فرماندار صحنه


فرماندار صحنه  


فرماندار صحنه 

فرماندار صحنه  


فرماندار صحنه

۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید