اخبار

دکتر بهاری : با عملیاتی شدن مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی سلامت مردم ارتقاء می یابد

دکتر بهاری : با عملیاتی شدن مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی سلامت مردم ارتقاء می یابد
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان صحنه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت : مصوبات این کارگروه برای کلیه ادارات و اعضای کارگروه لازم الاجرا است .

دکتر هوشنگ بهاری گفت : با انجام کارهای زیر ساختی و عملیاتی شدن مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی توسط ادارات و ارگانهای مرتبط می توان هزینه های بخش سلامت  را به نحوه چشمگیری کاهش  داد و در جهت ارتقاء کیفیت سلامت هزینه نمود.

وی  همچنین با ارائه گزارشی از مصوبات گذشته این کارگروه  میزان پیشرفت مصوبات قبلی  را مطلوب ارزیابی نمود.

دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت : ضمن تقدیر از همکاری دستگاههای اجرایی و نظارتی در جهت مقابله با متخلفین عرصه بهداشت و سلامت  اظهار امیدواری نمود که این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

دکتر بهاری  در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد این شبکه در جهت  پیشگیری از بروز آنفلوانزای H1N1 افزود : با اطلاع رسانی صحیح و به موقع ، آموزش به گروههای مختلف ، تشدید کشیک واحدهای نظارتی و بازرسی به 24 ساعت خوشبختانه هیچ موردی از این بیماری در شهرستان مشاهده نشد.

وی با اعلام فروکش کردن موج  آنفلوانزا در کشور گفت : با این وجود طرح نظارتی و مراقبتی این شبکه جهت پیشگیری از آنفلوانزا همچنان ادامه دارد و مردم با رعایت نکات  بهداشتی می توانند ما را در این زمینه کمک نمایند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه در پایان  اظهار داشت : مردم می توانند تخلفات بهداشتی را با تماس از طریق سامانه 190به شبکه بهداشت اطلاع دهند.

  فرماندار صحنه   

فرماندار صحنه

 

۲۶ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید