اخبار

دکتر بهاری : عوامل موثر بر تامین سلامتی دارای طیف وسیعی است

دکتر بهاری : عوامل موثر بر تامین سلامتی دارای طیف وسیعی است
سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه در مجمع بسیجیان شهرستان صحنه گفت : 25 درصد این عوامل در حوزه سلامت می باشد و 75 درصد دیگر خارج از حوزه بهداشت و درمان و باید توسط سایر نهادها ی موثر بر سلامت تامین گردد.

دکتر هوشنگ بهاری آموزش و پرورش ، اداره ورزش و جوانان  ،سازمان فنی و حرفه ای را ازجمله این نهادها عنوان نمود و افزود : در برخی موارد ما نیازمند به همکاریهای بیشتر توسط نهادهای متولی سلامت مردم هستیم .

وی آموزش وایجاد اشتغال توسط سازمانهای موثر ، افزایش سطح آگاهی جامعه در حوزه سلامت ،برنامه ریزی در جهت ایجاد فضاهای ورزشی بویژه ورزشهای همگانی ، را از جمله مواردی دانست که می تواند بر سلامتی جامعه موثر باشد.  

دکتر بهاری با تقدیر از برنامه های سلامت محور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : بسته های آموزشی که توسط بسیج جامعه پزشکی استان تهیه می گردد بسیار راهگشا و موثر در افزایش میزان دانش و آگاهی جامعه در پیشگیری ازبیماریهای مختلف بویژه در بحث اعتیاد بوده است .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه  در ادامه گفت : با توجه به تاثیر پذیر بودن دانش آموزان از معلمین و با توجه به شرایط سنی آنها آموزش و پرورش سهم مهمی در تامین سلامتی در حوزهای اجتماعی مانند پیشگیری از اعتیاد ، رفتارهای پرخطر و آموختن  مهارتهای زندگی را دارد.

بهاری در پایان گفت : در راستای ارائه  خدمات مناسب سلامت شهرستان بخشی از تجهیزات بیمارستان جدید تحویل شده است و در حال حاضر نیز کلینیک این بیمارستان  با ارائه خدمات تخصصی  بخش مهمی از نیازهای پزشکی شهرستان را تامین می نماید.

  

 یسی 

 صثض

۳ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید