اخبار

استقرار اکیپهای نوروزی فوریتهای پزشکی شهرستان صحنه آغاز شد

استقرار اکیپهای نوروزی فوریتهای پزشکی شهرستان صحنه آغاز شد
مسئول فوریتهای پزشکی صحنه با اعلام این خبر از به‌کارگیری 5 دستگاه آمبولانس و 15نیروی امدادی در قالب طرح امداد نوروزی وزارت بهداشت خبر داد .

حامد خدایی افزود: برنامه امداد نوروزی امسال از ساعت هشت صبح 26 اسفند ماه آغاز و تا هشت صبح روز 15 فروردین سال 95 ادامه خواهد داشت.

مسئول فوریتهای پزشکی صحنه گفت : دو مکان  جهت استقرار اکیپهای نوروزی  در این شهرستان پیش بینی شده است که از ساعت 8صبح تا 12 ظهر و 4عصر تا 8 شب در مکانهای مشخص شده به مسافران نوروزی و مردم شهرستان خدمات ارائه خواهند نمود .

خدایی همچنین این مکانها را در ورودی شرقی شهر ستان صحنه و ورودی بخش دینور اعلام کرد و گفت : مسافرین و همشهریان محترم می توانند در صورت نیاز  از طریق شماره 115 از خدمات فوریتهای پزشکی بهرمند گردند.

وی در ادامه توصیه‌هایی را به مردم ارائه داد و افزود: مردم حتما قبل از حرکت، مسیرها را کارشناسی کنند و از جاده‌هایی که ظرفیت لازم برای انجام مسافرت را دارند، اطلاع یابند.

حامد خدایی همجنین  گفت: مردم از ورود به جاده‌هایی که با آنها آشنایی قبلی ندارند، بویژه در ساعات پایانی شب خودداری کنند و در صورت بروز سانحه ضمن حفظ خونسردی و جلوگیری از اضطراب، با ارگان‌ها امدادی و شماره 115 برای فراخوانی آمبولانس و 110 برای فراخوانی پلیس تماس بگیرند.

۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید