اخبار

دکتر بهاری : ستاد نوروزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه آماده ارائه خدمت به مسافرین می باشد.

دکتر بهاری : ستاد نوروزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه  آماده ارائه خدمت به مسافرین می باشد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : برنامه ریزی های لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافرین نوروزی و همشهریان محترم در ایام نوروز انجام شده است .

دکتر هوشنگ بهاری گفت: علاوه بر مرکز شبانه روزی دینور امسال یکی از مراکز بهداشتی درمانی شهر صحنه نیز  جهت ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان و مسافرین نوروزی در روزهای اجرای طرح سلامت نوروزی فعال  هستند تا عملا ارائه خدمات‌مان به شکل معمول دچار مشکل نشود.

وی گفت : در همین راستا  مرکز تسهیلات زایمانی بیمارستان معاون  همانند سنوات قبل با حضور متخصص زنان و زایمان جهت ارائه خدمات به مادران باردار  به صورت شبانه روزی فعال  می باشد.

بهاری افزود :تیمی متشکل از کارشناسان مامایی ،مبارزه با بیماریها ، بازرسان بهداشت محیط ،پزشکان عمومی ،کادر اورژانس ،پرستاران، فوریتهای پزشکی و پزشکان متخصصص در ایام نوروز خدمات بهداشتی درمانی  را به مسافرین نوروزی و همشهریان محترم ارائه می نمایند.

وی گفت:  با توجه به احتمال نیاز مسافرین و مردم شریف شهرستان به خدمات آزمایشگاهی ،آزمایشگاه مرکز بهداشت این شبکه در ایام نوروز فعال خواهد بود .

رئیس بیمارستان دکتر معاون صحنه در زمینه چگونگی کار پزشکان متخصص گفت : به گونه ایی برنامه ریزی نموده ایم که متخصصین داخلی ، زنان و زایمان و جراحی در ایام نوروز بتوانند خدمات لازم را به مسافرین و شهروندان عزیز ارائه نمایند.

 

۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید