اخبار

مسئول اورژانس بیمارستان دکتر معاون صحنه : از ابتدای طرح نوروزی، روزانه بالغ بر 350نفر به اورژانس مراجعه داشته اند

مسئول اورژانس بیمارستان دکتر معاون صحنه : از ابتدای طرح نوروزی، روزانه بالغ بر 350نفر به اورژانس مراجعه  داشته اند
وحید حاتمی با اعلام این خبر گفت : در نوروز 95 اورژانس بیمارستان دکتر معاون صحنه با حجم بالایی از مراجعین مواجه بوده است که با تلاش بی وقفه کارکنان اورژانس بالاترین سطح خدمات به این عزیزان ارائه شده است .

مسئول اورژانس بیمارستان دکتر معاون صحنه اظهار داشت : با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر تردد مسافرین نوروزی و راهیان نور قرار دارد از ابتدای نوروز تاکنون اورژانس بیمارستان دکتر معاون روزهای پرکاری را سپری نموده است.

وحید حاتمی با اشاره به اینکه  روزانه بیش از 350 نفر به اورژانس مراجعه داشته اند افزود : خوشبختانه با برنامه ریزیهای انجام شده قبلی تمام خدمات لازم با بالاترین کیفیت ممکن به مراجعین محترم ارائه شده است.

 مسئول اورژانس بیمارستان دکتر معاون گفت :به مسافرین و همشهریان محترم اطمینان می دهیم در ایام نوروز خدمات با کیفیت و مناسبی به مراجعین محترم ارائه خواهد شد.

وی گفت : در این ایام بازرسین وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بر نحوه ارائه خدمات به مردم نظارت داشته اند که این نظارتها  تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

حاتمی در پایان از حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه ،پزشکان متخصص و عمومی ،کادر پرستاری  و همه عزیزانی که تاکنون در ارائه خدمات به مردم کمک نموده اند تشکر نمود.

۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید