اخبار

بازدید ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه معاونین توسعه مدیریت و منابع و بهداشتی از مرکز جامع سلامت میانراهان

بازدید ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه معاونین توسعه مدیریت و منابع و بهداشتی از مرکز جامع سلامت میانراهان
دکتر مرادی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه دکتر ایمانی و دکتر شکیبا معاونین توسعه مدیریت و منابع و بهداشتی از مرکز جامع سلامت میانراهان و سه واحد پانسیون که جهت پزشکان و سایر پرسنل در کمتر از یکسال اخیر ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته است، بازدید و ضمن صحبت با پرسنل و تیم مدیریت شبکه، در جریان نحوه ارائه خدمات و امکانات موجود قرار گرفتند.
در این بازدید که بخشدار و‌ امام‌ جمعه بخش میانراهان نیز حضور داشتند، موضوع توسعه و مشکلات حوزه سلامت این شهر مورد بررسی قرار گرفت.
مرکز سلامت جامع میانراهان یک مرکز درجه دو است که با دارا بودن سه پزشک عمومی، یک دندانپزشک، سه ماما و‌ واحدهای بهداشت محیط، حرفه ای و‌ مبارزه با بیماریها، آزمایشگاه و سایر واحدها با ۱۳ خانه بهداشت جمعیت ۱۰۵۰۱ نفری این شهر را تحت پوشش قرار داده است.
طی این بازدید ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به منظور توسعه تجهیرات پزشکی حوزه سلامت میانراهان شامل دستگاه های اتو آنالایزر و دی سی شوک به این بخش اختصاص داده شد.
گفتنی است شهر میانراهان که در ۷۰ کیلومتری شهر کرمانشاه واقع شده است، مرکز بخش دینور شهرستان صحنه می باشد.
 
 
۴
۳
۲
۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید