اخبار

آغاز دوره آموزشی فراگیران بهورزی شهرستان صحنه و برگزاری آزمون نیازسنجی سالیانه بهورزان

آغاز دوره آموزشی فراگیران بهورزی شهرستان صحنه و برگزاری آزمون نیازسنجی سالیانه بهورزان
دکتر احسان مهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، از شروع دوه آموزشی فراگیران بهورزی شهرستان صحنه خبر داد و ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای این دانش آموزان، به نقش و جایگاه مهم بهورزان در جامعه اشاره کرد و گفت: بهورزان سرمایه های ارزشمند نظام سلامت بوده که نقشی تأثیرگذار و غیر قابل انکار در ارتقاء سلامت جامعه ایفا می کنند و توانمندسازی جامعه با تلاش طاقت فرسا و خستگی ناپذیر آنان رقم می خورد.
دکتر مهری در ادامه افزود: دوره آموزشی فراگیران بهورزی در تاریخ هجدهم اسفندماه سال جاری آغاز و به مدت دو سال ادامه خواهد یافت و طی آن ۶ بهورز توسط مربیان مربوطه جهت انجام وظیفه در خانه های بهداشت دهلق، طاهرآباد، علی گرزان، ایلخانی اباد و کرج آموزش های لازم را دریافت می نمایند.

شایان ذکر است آزمون نیازسنجی سالیانه بهورزان در تاریخ پانزدهم اسفندماه در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برگزار شد که پس از تحلیل و شناسایی نقاط ضعف و قوت، مبنای برنامه ریزی آموزشی جهت دوره های بازآموزی سال آینده قرار خواهد گرفت.

اسامی افراد برگزیده آزمون بهورزان شاغل به شرح زیر می باشد : 

 رتبه اول : خانم معصومه رضایی با کسب نمره 82 بهورز خانه بهداشت سراب از مرکز شماره دو

رتبه دوم : آزمون خانم سمیه میرزایی با کسب نمره 81 بهورز خانه بهداشت الهیه از مرکز شماره یک

رتبه سوم : خانم ها فرنگیس عبیری با کسب نمره 71 از خانه بهداشت کرتویج از مرکز کندوله و آزیتا کمری با کسب نمره 71 خانه بهداشت مال امیری سفلی از مرکز سمنگان


۲
۱

 
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۰۰:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید