اخبار

اعطاء پروانه فعالیت موسسه خیریه بیمارستانی دکتر معاون شهرستان صحنه

اعطاء پروانه فعالیت موسسه خیریه بیمارستانی دکتر معاون شهرستان صحنه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، پروانه فعالیت موسسه خیریه بیمارستانی دکتر معاون صحنه صادر و طی مراسمی به دکتر احسان مهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه اعطا گردید. این موسسه برای ساماندهی خدمات عام‌المنفعه، امور نیکوکاری و بهره‌برداری از منابع حاصل از امور خیریه در تامین نیازهای دارویی، درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران، همچنین ساخت و بازسازی بیمارستان از جمله بخش دیالیز و توسعه کمی و کیفی خدمات در بیمارستان‌ فعالیت نموده و نیازمند کمک و مساعدت خیرین و سایر ارگان‌ها می‌باشد.

دکتر احسان مهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل و صدور پروانه فعالیت موسسه خیریه بیمارستانی دکتر معاون، بیان کرد: امید است این موسسه با کمک خیرین و سایر دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی بتواند در تحقق اهداف نظام سلامت موفق و قسمتی از مشکلات درمانی شهرستان را حل کند.

از کلیه خیرین و نیکوکاران شهرستان دعوت می گردد کمک های نقدی و عام المنفعه خود را به شماره حساب 6063-7370-0174-6674 به نام موسسه خیریه بیمارستانی دکتر معاون صحنه نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز نمایند.

۱

 

۵ شهریور ۱۳۹۸ ۲۲:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید