اخبار

تلاش و ایثار مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا

تلاش و ایثار مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا
طی یک سال گذشته با شیوع بیماری کرونا در کشور، مدافعان سلامت بی وقفه در جبهه مبارزه با این بیماری قرار گرفتند که این تلاش مدافعان سلامت کشور از دید بیماران، مردم و مسئولان دور نمانده است.

این روزها نمونه هایی از رشادت ها و ایثار شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را می  توان در مدافعان سلامت دید که ایثارگرانه در حال مقابله با ویروس کووید-۱۹  هستند.
با گذشت بیش از یکسال از شیوع ویروس کرونا در کشور، کادر درمان بی وقفه و به صورت شبانه روزی با پوشش‌ها، لباس‌ها و ماسک‌هایی طاقت فرسا، در حال ارائه خدمات، مراقبت و مداوای بیماران هستند.

تیم های پزشکی و پرستاری در دوران دفاع مقدس با مداوای مجروحان در دنیا درخشیدند و امروز هم به دنبال اهداء سلامت مجدد به مبتلایان به ویروس کرونا هستند.

ازخودگذشتگی ها و زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا قابل جبران نیست و این  مجاهدت ها بار دیگر روحیه جهادی را زنده کرد و آنچه که در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد، روحیه جهادی، انقلابی، اتحاد و همبستگی مردم بوده که در واقع احیاء فرهنگ بسیجی است و ان شاءالله با این اتحاد و همبستگی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی عموم مردم، رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا را یاری و از این شرایط عبور خواهیم کرد.

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید