اخبار

پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
دکتر حسین رحیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، در متن این پیام آمده است:

 چهاردهم خرداد ماه یادآور عروج ملکوتی مردی از تبار نور است که بارقه های امید را در دل ستم دیدگان روشن و نهضت اسلامی ایران را با قیام پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲ هدایت کرد و در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند. 

این شخصیت بزرگ با بنیان گذاری انقلاب اسلامی، آزادی و مردم سالاری دینی را معنایی تازه بخشید و همواره بر نقش و حضور مردم در تمامی صحنه های تصمیم گیری و سرنوشت ساز تاکید نمود. 

اینجانب ضمن گرامیداشت جانفشانی شهدای گرانقدر قیام خونین پانزدهم خرداد و انقلاب اسلامی،  سی و دومین  سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را به مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آحاد مردم تسلیت عرض می نمایم.

امید است همچون گذشته در سنگر تلاش و مجاهدت در پاسداری از ارزش‏های انقلاب اسلامی و پیشبرد آرمان‏های امام راحل سربلند بوده و برای اعتلای روزافزون ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننمائیم.

 

دکتر حسین رحیمی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه


 
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید