اخبار

بازدید تیم نظارت و ارزیابی وزارت بهداشت از شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه

بازدید تیم نظارت و ارزیابی وزارت بهداشت از شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، این پایش و نظارت به سرپرستی دکتر جعفر جندقی رئیس مرکز سلامت و محیط کار معاونت بهداشت وزارت در مرکز استان و با حضور خانم دکتر فقیهی کارشناس طرح گسترش شبکه های وزارت از مرکز بهداشت شهرستان صحنه انجام گردید.

دکتر فقیهی، با حضور در مرکز آموزش بهورزی، پایگاه سلامت شماره 2 و مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شماره 2 در جریان عملکرد و اقدامات اجرا شده واحدهای مذکور قرار گرفت.

 در حین بازدید، دکتر فریدون نوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه و معاونت بهداشتی ایشان مهندس شاهین کارگر اطلاعاتی در خصوص زیر ساخت های موجود، شاخص های بهداشتی و عملکرد معاونت بهداشتی شبکه ارائه نمودند.

در پایان، تیم نظارتی با حضور در ستاد مرکز بهداشت با همراهی دکترغلامرضا ایمانی مدیر گسترش شبکه و ارتقای سلامت و سرکار خانم مهندس لقایی کارشناس مسئول آمار و فناوری مرکز بهداشت کرمانشاه و مدیران ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، به بررسی تحلیلی دقیق از آخرین گزارشات، شاخص های بهداشتی و ارائه راهکار جهت بهبود عملکرد مرکز بهداشت صحنه اشاره داشتند و از روند کاری و خدمات بهداشتی ارائه شده در جهت ارتقاء سلامت شهرستان صحنه اظهار رضایت نمودند.

در این بازدید، مسئولان واحدهای ستادی مذکور به ارائه گزارش مختصری از فعالیت ها، اقدامات انجام شده، برنامه‌های مداخله‌ای، شاخص های ۶ ماهه‌ی اول سال ۱۴۰۱ و مقایسه آنها با سال ۱۴۰۰ و همچنین درخواست هایی جهت رفع نواقص و ارتقاء شاخص ها ارائه نمودند.

پایش وزارت 2

پایش وزارت 3

پایش وزارت 4

۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید