اخبار

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر اسلامی

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر اسلامی
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، دکتر فریدون نوری، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ملت همیشه بیدار در صحنه و کلیه پرسنل حوزه سلامت تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر،‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند. ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

اینجانب با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به همه فجرآفرینان، به ویژه همکاران حوزه سلامت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی را گرامی داشته و عزت و سربلندی ملّت و کشور ایران عزیز را از پروردگار متعال خواستارم.

دکتر فریدون نوری

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه

 

لازم به ذکر است به همین مناسبت و به منظور ایجاد فضای شور و نشاط انقلابی، در مرکز ستاد شبکه بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و بیمارستان دکتر معاون اقدام به آذین بندی و تزئینات داخلی و خارجی متناسب با دهه مبارک فجر شد

 

فجر

فجر2

فجر3

دهه فجر

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید