اخبار

بازدید رییس دانشگاه، اعضای هیات رییسه دانشگاه و نماینده مردم شرق استان از بخش بهداشت و درمان دینور

بازدید رییس دانشگاه، اعضای هیات رییسه دانشگاه و نماینده مردم شرق استان از بخش بهداشت و درمان دینور

 

💢 در بازدید رییس دانشگاه، اعضای هیات رییسه دانشگاه و نماینده مردم شهرستان های صحنه، هرسین و کنگاور از بخش دینور جهت بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی مطرح شد: 🔰

 

 💠دکتر محمدی رییس دانشگاه:

 

🔹از دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان های کنگاور ، صحنه و هرسین به دلیل حضور مستمر و پیگیری های موثر جهت رفع مشکلات بهداشتی درمانی بخش دینور بسیار سپاسگزارم و موجب شد امروز از نزدیک مشکلات این بخش را با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه بررسی کنیم.

 🔹دکتر رضایی همواره همراه بهداشت و درمان استان و کشور هستند و در حوزه کلان نیز خدمات ارزشمندی را در راستای ارتقا بهداشت و درمان داشته اند و از خصوصیات ایشان  پر تلاش بودن و  پر کاری ایشان است که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

 🔹از بخشدار و مسئولان بخش دینور و همکاران و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه  و بهورزان که فرماندهان خط مقدم بهداشت و درمان این بخش هستند و خدمات سلامتی که به حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت در این بخش و به صورت خیلی گسترده ارائه می گردد بسیار اثر گذار است و جای تقدیر دارد و از تمام شما عزیزان که خدمات ارزشمند و بزرگی به مردم این بخش ارائه می دهید سپاسگزارم.

 🔹با توجه به بررسی  مسایل و مشکلات بهداشتی درمانی بخش دینور ،مطالبات  مردم این بخش در حوزه سلامت را به صورت کامل پیگیری خواهیم کرد.

 🔹رفع کمبود های دارویی ،خریداری دستگاه گرافی دندانپزشکی ، تسریع در انجام آزمایشات تیروئید ، پیگیری مشکل کمبود نیروی خدمات و نگهبان و بهسازی مرکز بهداشتی درمانی، احداث سالن جلسات و پانسیون پزشکان از جمله مصوباتی است که در این جلسه در دستور کار قرار گرفت.

 

بازدید1بازدید 2بازدید 3بازدید 4بازدید 5

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۰:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید