اخبار

برگزاری کارگاه "نیازسنجی سلامت جامعه"در شهرستان صحنه

برگزاری کارگاه "نیازسنجی سلامت جامعه"در شهرستان صحنه
برگزاری کارگاه "نیازسنجی سلامت جامعه"در شهرستان صحنه
با حضور کارشناسان گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی،کارگاه آموزشی " نیازسنجی ومداخلات ارتقا دهنده سلامت "به منظور توانمندسازی کارکنان و افزایش مهارت آنان در انجام برنامه های آموزش و ارتقای سلامت جهت مسئولین مراکز و پایگاه ها، ناظرین مراقب سلامت و بهورزان شهرستان صحنه در سالن اجتماعات بیمارستان دکتر معاون آن شهرستان برگزارگردید.
در ابتدای جلسه سرکار خانم دکتر حصاری رئیس مرکز بهداشت شهرستان ضمن خیرمقدم به حاضرین، درخصوص اهمیت و اهداف کارگاه مطالبی را بیان نمودند. همچنین خانم رضایی کارشناس آموزش شهرستان صحنه و خانم فرامرزی کارشناس آموزش معاونت بهداشتی در خصوص کلیات انجام برنامه مطالبی را بیان نمودند.
در ادامه خانم صمدی کارشناس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی ضمن بیان مفاهیم کلی، با اشاره به ارتباط برنامه نیاز سنجی با برنامه های «محله ارتقا دهنده سلامت» و «سلامت خانواده و نظام ارجاع»، اجرای صحیح این برنامه را بعنوان عامل مهمی در برنامه ریزی و طراحی برنامه های آموزشی در محلات ارتقا دهنده سلامت برشمرده و سپس نحوه انجام برنامه نیازسنجی را (تشکیل کمیته ها و تیم های سه گانه، شناسایی و اولویت بندی مشکلات سلامت، تعیین عوامل خطر رفتاری و غیر رفتاری، طراحی مداخلات و ... )را به تفصیل به شرکت کنندگان در کارگاه ارائه نمود.


رسانه جدید
رسانه جدید

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه
https://sahneh.kums.ac.ir
۲۳ تیر ۱۴۰۳ ۱۰:۴۸
https://sahneh.kums.ac.ir |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید