اخبار

آخرین وضعیت کلینیک بیمارستان

آخرین وضعیت کلینیک بیمارستان
دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت صحنه طی گفتگویی اعلام داشت با تلاشهای مداوم درحال اتمام پروژه کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون صحنه هستیم. وی افزود متأسفانه برنامه ریزی ما برای اتمام کار در عرض یک هفته بود که بدلیل عدم تعهد بکار پیمانکار مقداری از زمان را از دست دادیم ولی امیدواریم تا ابتدای هفته آینده ...

 

دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت صحنه طی گفتگویی اعلام داشت با تلاشهای مداوم درحال اتمام پروژه کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون صحنه هستیم. وی افزود متأسفانه برنامه ریزی ما برای اتمام کار در عرض یک هفته بود که بدلیل عدم تعهد بکار پیمانکار مقداری از زمان را از دست دادیم ولی امیدواریم  تا ابتدای هفته آینده بتوانیم همزمان با حضور هیئت رئیسه دانشگاه مراسم افتتاح را اجرا نماییم.

کلینیک2

وی افزود با تمام این احوال کلینیک تخصصی بیمارستان معاون کار خدمات رسانی و مداوای بیماران را همچنان در دستور کار داشته و خللی بدان وارد نشده است.

دکتر پاکزاد گفت " توقع ما همکاری و همدلی آحاد مردم صحنه با این حرکت جهادیست که بمنظور خدمت بمردم شروع شده اما متأسفانه بعنوان مثال فردی که تقبل ساخت محوطه ورودی از خیابان مولوی را کرده بود با صورت سازی قصد اخذ وجوه اضافه و غیرواقعی را داشت که همین امر موجب وقفه در کار شد. وی افزود برای تأمین هر ریال از هزینه ها با مشکل مواجه هستیم و این هزینه ها پول مردم این شهرستان است که بهیچ عنوان اجازه نمیدهیم بهدر برود".

 

۲۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید