اخبار

دیدار سرپرست شبکه صحنه با امام جمعه محترم شهرستان

دیدار سرپرست شبکه صحنه با امام جمعه محترم  شهرستان
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه و مسئول حراست بهمراه تعداد دیگری از همکاران به دیدار حجت الاسلام و المسلمین زارعی، امام جمعه محترم شهر صحنه نائل آمدند.

در این دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته را ارائه نمودند و با اشاره به بازدید هفته گذشته معاونت پشتیبانی وزیر بهداشت از روند تکمیل بیمارستان افزود،مراحل تکمیل بیمارستان جدیدتاکنون  80درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

دکتر هوشنگ بهاری گفت:باتوجه به تامین منابع مالی ،تجهیزات بیمارستان توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی خریداری شده است که بلافاصله پس از تحویل ساختمان آن عملیات نصب تجهیزات آغازخواهد شد.

وی درادامه با اشاره به محدویت منابع مالی شبکه بهداشت ودرمان صحنه از سایر ارگانهای دست اندرکار خواست جهت تسریع در افتتاح بیمارستان  و ارائه خدمات بهتر به مردم شریف صحنه همکاری لازم را با این شبکه داشته باشند.

حجت الاسلام  والمسلمین زارعی نیز ضمن خوشآمدگویی به دکتر بهاری وهمراهان ایشان به محیط کاری  خوب در کارکنان بخش بهداشت ودرمان شهرستان اشاره نمود و از ایشان خواست تادرجهت خدمت به مردم صبور شهرستان تمام توان خود را بکار گیرد.

دکتر زارعی در پایان با اشاره به سوابق کاری خوب دکتر بهاری آمادگی خودرا جهت همکاری ومساعدت لازم با مجموعه بهداشت ودرمان شهرستان اعلام نمودند.

 

۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۴:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید